4 δυσκολίες στη δουλειά του ασφαλιστή

Sisyphean toil (3d isolated characters on white background series)Η δουλειά του ασφαλιστή βασίζεται στην επικοινωνία με τους πελάτες του. Αυτό σημαίνει ότι είναι εξ’ ορισμού δύσκολη.  Ωστόσο οι δυσκολίες και τα εμπόδια που έχει να αντιμετωπίσει ο ασφαλιστής είναι πολλές και ποικίλες.
Συγκεντρώσαμε εδώ τις 4 μεγαλύτερες δυσκολίες, με τις οποίες κάθε ασφαλιστής έρχεται αντιμέτωπος.

    1. «Ιδιοτροπίες» πελατών. Κάθε ασφαλιστής αντιμετωπίζει καθημερινά πελάτες, οι οποίοι μπορεί να συμπεριφέρονται σαν να γνωρίζουν καλύτερα από τον ασφαλιστή το αντικείμενο.  Κάθε «ιδιοτροπία» ή παράξενη συμπεριφορά ο ασφαλιστής καλείται να την αντιμετωπίσει με ευγένεια και επιδιώκοντας να έχει  ικανοποιημένους πελάτες.

 

    1. Αρνητική προδιάθεση απέναντι στους ασφαλιστές. Γενικά υπάρχει η τάση να αντιμετωπίζεται με έναν αρνητισμό το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Δυστυχώς, υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που δεν αντιλαμβάνονται ότι ο ασφαλιστής δεν είναι ο διαμεσολαβητής υπέρ των ασφαλιστικών και κατά του πελάτη του, αλλά ο σύμβουλος που ως στόχο έχει να διεκδικεί τα συμφέροντα του κάθε ασφαλιζόμενου.

 

    1. Εξωτερικό περιβάλλον. Συνεχείς αλλαγές στη φορολόγηση, αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου στο οποίο κινείται ο ασφαλιστής  σε συνδυασμό με την κρίση  πολυπλοκοποιούν ακόμη  περισσότερο τη δουλειά του ασφαλιστή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι Πράξεις της ΤτΕ, με τις οποίες ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο.

 

  1. Μετατόπιση διαδικασιών. Συνεχείς αλλαγές έχουν επιφέρει τεράστια αλλαγή στη διαχείριση του πρακτορείου αφού πολλές διαδικασίες μετατοπίζονται από την ασφαλιστική στον ασφαλιστή, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται όλο και περισσότερο ο ασφαλιστής.

Πως θα τα αντιμετωπίσετε όλα αυτά;

Η δουλειά που έχετε επιλέξει έχει πολλές δυσκολίες και αυτό το γνωρίζετε καλύτερα από όλους.Τα προβλήματα που έχετε να αντιμετωπίσετε είναι πολλά, κάποια λύνονται εύκολα και άλλα πολύ δύσκολα.

Το βασικότερο που πρέπει να έχετε υπόψιν σας είναι ότι χρειάζεται να κάνετε υπομονή και να προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε τους πελάτες σας όσο πιο διπλωματικά γίνεται.

 

Όσο για τις δυσκολίες που έρχονται από τη νομοθεσία ή το εξωτερικό περιβάλλον γενικότερα, δεν είναι στο χέρι σας να τα αλλάξετε, αλλά θα πρέπει να προσπαθείτε να προσαρμοστείτε και να επιδιώκετε κάτι καλύτερο.

Επιπλέον, μέσα από τους συλλογικούς φορείς που σας εκπροσωπούν ή τα μέσα επικοινωνίας να γίνει ξεκάθαρο ότι η δουλειά του ασφαλιστή είναι η συμβουλευτική και ο ρόλος του δεν είναι αυτός του μεσάζοντα.

<emΔείτε επίσης: Δείτε γιατί χρειάζεται ένα ασφαλιστικό λογισμικό.

Περιηγηθείτε στο blog  μας για περισσότερα.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 − 10 =