5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε ως Ασφαλιστής!

dontΓια το  σημερινό post συγκεντρώσαμε ποια είναι τα πράγματα που ενοχλούν τους ασφαλιζόμενους στη συμπεριφορά του ασφαλιστή τους.
 
Καταλήξαμε σε 5 συμπεριφορές που λειτουργούν αρνητικά. Σας τις παρουσιάζουμε:

 

  1. Ο ασφαλιστικός πράκτορας είναι επιθετικός και πιέζει για την υπογραφή. Όταν πιέζετε τον ασφαλιζόμενο να αποφασίσει άμεσα, μπορεί να είναι μια τεχνική που βραχυπρόθεσμα θα σας φέρει πωλήσεις, αλλά δεν  είναι και ότι καλύτερο για το προφίλ σας ως επαγγελματίας. Φροντίστε να δίνετε πάντα χρόνο στον πελάτη σας να αποφασίσει. Δείχνετε έτσι ότι είστε σίγουρος γι αυτό που προτείνετε και δεν φέρνετε σε δύσκολη θέση τον εκάστοτε πελάτη σας.
  2.  

  3. Δεν απαντάει σε τηλέφωνα και δεν είναι εύκολη η επικοινωνία. Με το που γίνεται η εξόφληση του ασφαλιστηρίου μπορεί ο ασφαλιστής να εξαφανίζεται και να είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθεί. Η ασφάλιση  αποτελεί αγαθό που εύχεσαι να μη χρειαστεί να το χρησιμοποιήσεις. Όταν λοιπόν ένας πελάτης χρειάζεται τον ασφαλιστή του είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να τον βρει ανα πάσα στιγμη.
  4.  

  5. Προσθήκη καλύψεων χωρίς να το έχει αναφέρει. Δεν είναι λίγοι οι ασφαλιζόμενοι που διαπιστώνουν εκ των υστέρων ότι έχουν παροχές και καλύψεις τις οποίες δεν θεωρούσαν απαραίτητες ή για τις οποίες ποτέ δεν συζήτησαν. Φροντίστε σε κάθε συμβόλαιο που έιναι προς υπογραφή, ο πελάτης σας να είναι πλήρως ενήμερος για το κάθε τι. Βέβαια, έχουν γίνει βήματα προς επίλση αυτού του προβληματος.
  6.  

  7. Μιλάει περισσότερο από όσο ακούει. Πολλοί ασφαλιστές ξεχνούν ότι το βασικότερο είναι να δουν τι θέλει ο ασφαλιζόμενος. Φυσικά και θα αναφέρετε τι προσφέρετε αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει αφού ακούσετε τι ζητάει ο πελάτης σας. Για να μπορέσετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη σας είναι σημαντικό να του δείχνετε ενδιαφέρον.
  8.  

  9. Δεν υπάρχει ενημέρωση για τη λήξη ασφάλειας και το επόμενο βήμα. Ο ασφαλιστής εμφανίζεται 2 ημέρες πρίν ή την ημέρα που λήγει ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο και μιλάει για ανανέωση. Μια ειδοποίηση για επερχόμενη λήξη ασφαλιστικού συμβολαίου βοηθάει και τον ασφαλιζόμενο και εσάς ως ασφαλιστή.Δείχνετε τον επαγγελματισμό σας και κυρίως δίνετε χρόνο στον πελάτη σας για να δει την επόμενη κίνηση του. Επίσης, παρουσιάζοντας μια βελτιωμένη πρόταση ασφαλισικού συμβολαίου δείχνετε ότι καταναλώσατε χρόνο για τον πελάτη σας.

 

Σε κάθε κλάδο υπάρχουν επαγγελματίες και αντιεπαγγελματίες. Ο ασφαλιστικός κλάδος όμως αντιμετωπίζει πολλά και είναι “παρεξηγημένος” γι αυτό πρέπει να είστε διπλά προσεκτικοί στη συμπεριφόρα σας. Πολλές και διαφορετικές συμπεριφορές μπορεί να λειτουργούν αρνητικά για όλο τον κλάδο. Φροντίστε να είστε επαγγελματίες και να προσφέρετε ότι καλύτερο, αποφεύγοντας λάθη, ώστε να έχετε ικανοποιημένους πελάτες.

 

Περιηγηθέιτε στο blog μας για περισσότερα!

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty + nineteen =