Customer Stories- DEAL INSURANCE & REAL ESTATE

dealins

Το Ασφαλιστικό Πρακτορείο DEAL INSURANCE & REAL ESTATE εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης (Λ. Δημοκρατίας 77 τηλ. 2810 229292 210803) και διαθέτει 3 επιπλέον παραρτήματα σε Ηράκλειο και  Ρέθυμνο. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2010 με στρατηγικό σύμμαχο το Insurance Manager.

Στο  ασφαλιστικό Πρακτορείο  DEAL INSURANCE & REAL ESTATE, η κα Φωτεινή Τρυπάκη (ομόρρυθμη μέτοχος και οικονομική διαχειρίστρια),  ήταν αρκετά εξοικειωμένη με το  Insurance Manager, χωρίς όμως να χρησιμοποιεί το πρόγραμμα στο 100% των δυνατοτήτων του.

 

Έτσι, το 2012, οπότε και αποφασίστηκε η ανάπτυξη του  DEAL INSURANCE & REAL ESTATE, η κα Τρυπάκη ζήτησε για την μηχανογράφηση την υποστήριξη του Insurance Manager. Όπως είναι φυσικό ανταποκριθήκαμε και ξεκίνησε μια εποικοδομητική συνεργασία, η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

 

Πως ξεκίνησε η συνεργασία σας με το Insurance Manager;

Το Insurance Manager το χρησιμοποιούσαμε χρόνια και ήμασταν ικανοποιημένοι, χωρίς να έχουμε υψηλές απαιτήσεις.

Το 2012, ξεκινήσαμε την ανάπτυξη του DEAL INSURANCE και ήταν απαραίτητο ένα λογισμικό που θα μπορούσε να ανταποκριθεί.

Έτσι, μιλήσαμε με τον κ. Κρυπωτό και μας επιβεβαίωσε ότι μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες ενός μεγάλου ασφαλιστικού πρακτορείου. Μάλιστα ήταν και μια καλή ευκαιρία για τις δύο πλευρές να εξελιχθούν.

 

Πώς ήταν η συνεργασία σας;

Στη διάρκεια της ανάπτυξής μας, το Insurance Manager μας αφιέρωνε τουλάχιστον 2 ώρες κάθε μέρα είτε για εκπαίδευση είτε για  ανάπτυξη. Ό,τι ζητούσαμε συνήθως γινόταν.

Αντιμετωπίσαμε δυσκολίες, είχαμε εντάσεις, αλλά καταφέραμε να βγούμε πιστεύω όλοι κερδισμένοι.

 

Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε και πως επιλύθηκαν;

Το πρόγραμμα δεν ήταν πλήρες. Για να καταφέρει να ανταποκριθεί στις ανάγκες που συνεχώς προέκυπταν χρειαζόταν πολλή δουλειά. Υπήρχαν πράγματα που δε μπορούσαν να γίνουν όσο άμεσα τα χρειαζόμασταν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση των γεφυρών με τις εταιρείες που συνεργαζόμασταν, οπου η παραγωγή αυξανόταν συνεχώς και έπρεπε επιγόντως να βρεθεί ένας τρόπος αυτόματης εισαγωγής δεδομένων.

 

Τι είναι αυτό που σας προσφέρει το Insurance Manager και συνεχίζετε;

Κάθε ασφαλιστικό λογισμικό έχει τις βασικές λειτουργίες, αλλά ένα γραφείο δε χρειάζεται μόνο αυτά.

 

Το Insurance Manager μας οργανώνει καλύτερα. Το reporting είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε και σε συνδυασμό με την διαδικτυακή μας πλατφόρμα , έχουμε ανά πάσα στιγμή εικόνα του γραφείου για το κάθε τι, από πελάτες και συμβόλαια μέχρι συνεργάτες και εορτολόγιο.

 

Περισσότερα για το Insurance Manager στο site ή στο blog μας!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight − 6 =