Ασφαλιστικά Marketing tips!

marketingΗ ασφαλιστική αγορά και το επάγγελμα που έχετε επιλέξει είναι ιδιαίτερα. Οι πελάτες σας μπορεί να είναι διαφορετικοί μεταξύ τους και να υπάρχει μεγάλη απόκλιση στις ανάγκες τους. Ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο είναι κάτι  που μπορεί να τους αφορά όλους ή μόνο λίγους. Το ασφαλιστικό marketing είναι αυτό που θα σας βοηθήσει να προωθήσετε τη δουλειά σας και να ξεχωρίσετε! Εδώ είναι μερικά μικρά tips που θα σας βοηθήσουν!

 

1. Πείστε τους πελάτες σας να αποθηκεύσουν το τηλέφωνο σας στο κινητό τους.

Έτσι κάθε φορά που ψάχνουν κάτι απλά θα εμφανίζεστε στις επαφές τους. Αυτο που θα πετύχετε αφού “εμφανίζεστε μπροστά τους” είναι ότι θα σας εμπιστευθούν ξανά την επόμενη φορά και επιπλέον αν έρθει η συζήτηση στην  ασφάλιση θα είναι πολύ εύκολο να κερδίσετε συστάσεις.

 

2. Εκμεταλλευτείτε τα κοινωνικά δίκτυα.

Είναι εύκολο, άμεσο και δωρεάν. Σελίδες όπως google+,  facebook,  twitter,  linkedin. Αναπτύξτε τα κοινωνικά δίκτυα και με προσωπικές και με επαγγελματική σελίδες. Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν το ebook του Insurance Manager  “Οδηγός Social Media για ασφαλιστικούς συμβούλους” που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε τα κοινωνικά δίκτυα.

 

3. Διαφημιστικά μπρελόκ, στυλό, αναπτήρες κτλ.

Όλοι προσέχουμε αν υπάρχει διαφήμιση σε κάτι απ’ όλα αυτά και είναι ένας πολύ εύκολος και οικονομικός τρόπος για να είστε παντού! Φροντίστε να αναγράφονται τα στοιχεία επικοινωνίας του ασφαλιστικού σας γραφείου και τα στυλό μπορείτε να τα αφήνετε οπουδήποτε υπογράφετε για να σας θυμούνται!

 

4. Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα ή ένα blog.

Μέσα από το blog θα εμφανίζεστε στις αναζητήσεις της google ή άλλων μηχανών αναζήτησης και θα είναι πιο εύκολο να σας βρουν. Επιπλέον, το να έχετε πιο έντονη παρουσία στο διαδίκτυο μόνο υπέρ σας θα βγει. Το περιεχόμενο δεν ενός blog  δεν είναι απαραίτητο να έχει ως αποκλειστικό θέμα την ασφάλιση, αρκεί να δείχνετε ότι έχετε άποψη και είστε ενεργός.

 

 5. Αναφέρετε όλα όσα πουλάτε.

Μερικοί πελάτες σας είναι πιθανό να μην γνωρίζουν τους κλάδους ασφάλισης στους οποίους δραστηριοποιείστε. Οδηγήστε τη συζήτηση προς τα κει και αναφέρετε τι κάνετε. Εσάς είναι η δουλειά σας και το γνωρίζετε, οι πελάτες σας μπορεί να μην ξέρουν καν τις δυνατότητες που του προσφέρονται από την ασφάλιση. Αν πάλι δεν ενδιαφέρονται οι ίδιοι ίσως ενδιαφέρονται κάποιοι στο περιβάλλον τους!

 

6. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας όσο πιο συχνά γίνεται.

Μια καλή ευκαιρία είναι τώρα που είναι γιορτές. Ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο μπορεί να σημαίνει ότι δε θα υπάρχει και καθόλου επικοινωνία μεταξύ ασσφαλιστικού διαμεσολαβητή και πελάτη μέχρι τη λήξη του και αυτό λειτουργεί αρνητικά. Θα πρέπει ο πελάτης σας να μη σκεφτεί ποτέ ότι “τον θυμάστε μόνο όταν είναι για λεφτα”

 

7. Διαφημίσεις facebook

Έχετε πολλές επιλογές: να προωθείτε υλικό, τη σελίδα σας ή το blog σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας. Επιλέγετε τη μέθοδο διαφήμισης που θέλετε και με ένα ευρώ τη μέρα θα έχετε καταφέρει αυτό που σε όρους marketing λέγεται “raise awareness” και σημαίνει να κερδίσετε αναγνωρισιμότητα, που είναι το πρώτο βήμα για να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας!

 

8. Βοηθήστε τους πελάτες σας και μετά θα σας βοηθήσουν κι αυτοί!

Για να σας συστήσουν θα ήταν καλό να συστήνετε κι εσείς τους πελάτες σας. Όταν κάποιος θα κερδίσει πελάτη από δική σας σύσταση θα θελήσει να το ανταποδώσει. Σίγουρα θα βγείτε κερδισμένοι.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eleven + fourteen =