Προσεγγίστε πελάτες!

findΗ δουλειά του ασφαλιστικού συμβούλου είναι επιλογή κι αυτό σημαίνει ότι σας αρέσει. Το να είσαι ασφαλιστής κάποτε μπορεί να ήταν και δευτερεύον επάγγελμα για extra έσοδα, σήμερα όμως το να είσαι ασφαλιστής είναι πρόκληση.

Οι καιροί είναι δύσκολοι και για να γίνετε επιτυχημένος πρέπει από τη μία να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας και από την άλλη να προσεγγίζετε νέους.

Πως μπορεί αυτό να γίνει καλύτερα;

 

Κερδίστε την εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελατών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσει ένας υποψήφιος πελάτης στην υπογραφή ενός ασφαλιστικού συμβολαίου είναι να νιώσει σίγουρος. Το κλειδί για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελατών σας είναι να τον πείσετε ότι αφενός ο μόνος στόχος σας δεν είναι να βγάλετε χρήματα από αυτόν και αφετέρου ότι γνωρίζετε τη δουλειά σας.

 

Φροντίστε να αφήνετε ικανοποιημένους πελάτες

Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι αυτοί που θα σας φέρνουν συστάσεις! Είναι ο πιο εύκολος και ανέξοδος τρόπος για να αυξήσετε το χαρτοφυλάκιό σας. Για να έχετε συστασεις μπορείτε και να το ζητήσετε από τους ήδη ικανοποιημένους πελάτες σας, από όλους αυτούς που συνεχίζουν να σας εμπιστεύονται!

 

Αναφερθείτε στο επάγγελμά σας σε κάθε ευκαιρία

find 2

 

Φυσικά δεν εννοούμε να γίνεται κουραστικοί, το να αναφέρετε όμως την επαγγελματική σας ιδιότητα σε κάθε ευκαιρία θα σας εξασφαλίζει συνεχώς πελάτες. Άλλωστε δε μπορείτε να ξέρετε ποτέ αν κάποιος συνομιλητής σας χρειάζεται ασφάλεια ή όχι.

 

 

 Κοινωνικά Δίκτυα

Το έχουμε ξαναπεί και έχουμε γράψει και ebook γι αυτό: η έντονη διαδικτυακή παρουσία μπορεί να είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για τη δουλειά σας. Μπορεί να σας φέρνει νέους πελάτες, ενώ είναι εύκολος και οικονομικός τρόπος για να δείχνετε ότι γνωρίζετε τα των ασφαλίσεων.

 

Φροντίστε να γνωρίζετε καλύτερα υποψήφιους πελάτες

Το περιβάλλον του κάθε υποψήφιου πελάτη μπορεί να σας πει πολλά για το είδος ασφάλισης που μπορεί να τον ενδιαφέρει. Επίσης κάποια χαρακτηριστικά των υπάρχοντων πελατών σας, όπως η ηλικία και η οικογενειακή κατάσταση, μπορούν να σας δώσουν στοιχεία ή/και αφορμές για νέες ασφάλιστικά συμβόλαια.

 

Μιλήστε φιλικά και όχι σαν εταιρεία

Αν υπάρχει κάτι στο οποίο είμαστε συνηθισμένοι είναι το να βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις και εταιρείες που προσπαθούν να μας πουλήσουν και να μας πείσουν για την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Το μεγάλο πλεονέκτημα του ασφαλιστικού συμβούλου είναι ότι δεν υπάρχει το απρόσωπο στοιχείο, αλλά αντίθετα είναι η προσωπική επαφή και η εμπιστοσύνη στη σχέση ασφαλιστικού συμβούλου-πελάτη, που μπορεί να φέρει τα μέγιστα αποτελέσματα. Φροντίστε λοιπόν να αποφεύγετε ό,τι σας διώχνει από τους πελάτες σας!

 

Μην απογοητεύετε τους πελάτες σας

Οι πελάτες σας μπορεί να είναι σαν τα μικρά παιδιά. Όταν λοιπόν υπόσχεστε κάτι που δε μπορείτε με βεβαιότητα να πραγματοποιήσετε ή λέτε πράγματα για τα οποία δεν είστε σίγουρος ότι ισχύουν χάνετε πόντους και πολλοί πελάτες σας απογοητεύονται, γεγονός που θα κάνει δύσκολο το να προχωρήσει οποιαδήποτε συνεργασία.

Καλές πωλήσεις!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen + thirteen =