Αυξήστε εύκολα τις πωλήσεις σας!

cross
Υπάρχει μια «πηγή» για ασφαλιστικά συμβόλαια την οποία θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο. Ποια είναι αυτή; Μα φυσικά οι υπάρχοντες πελάτες σας!

 

Η παραπάνω μέθοδος ονομάζεται cross selling  και είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους marketing. Ουσιαστικά πρόκειται για τη διαδικασία πώλησης πρόσθετων προϊόντων ή υπηρεσιών σε ήδη υπάρχοντες πελάτες. Για παράδειγμα αγοράζοντας ένα laptop, θα σας προτείνουν να αγοράσετε και μία θήκη γι αυτό.

 

Ένα παράδειγμα για τον ασφαλιστικό κλάδο:

Ας υποθέσουμε ότι έχετε πελάτη 40 ετών με ασφάλιση αυτοκινήτου. Γνωρίζοντας ότι ο συγκεκριμένος πελάτης έχει και 2 παιδιά, θα μπορούσατε να τον ενημερώσετε για επιπλέον ασφάλιση, όπως είναι η ασφάλιση ζωής.

 

Στο μηχανογραφικό σας σύστημα έχετε εκατοντάδες πελάτες που είναι εν δυνάμει ασφαλιστικά συμβόλαια. Ερευνήστε το και ασχοληθείτε μαζί τους!

 

Είναι πελάτες που σας έχουν εμπιστευθεί στο παρελθόν, συνεχίζουν να σας εμπιστεύονται και θα σας εμπιστευθούν ξανά!

 

cross2Με επαναπροσέγγιση των ήδη πελατών σας βγαίνετε κερδισμένοι σε δύο επίπεδα. Αφενός από τα νέα ασφαλιστικά συμβόλαια που θα κλείσετε και αφετέρου από την καλή εξυπηρέτηση.

 

Το ενδιαφέρον που θα αποσπάσει ο κάθε ασφαλιζόμενος όταν θα νιώσει ότι ερευνήσατε γι αυτόν και ότι έχετε να του προτείνετε κάτι που είναι αποκλειστικά για εκείνον, μπορεί να έχει ανεκτίμητη αξία.

 

Όσο για το πως θα τους προσεγγίσετε, είναι απλό. Βρείτε για κάθε πελάτη σας κάποιο είδος ασφάλισης που μπορεί να τον ενδιαφέρει. Στην επόμενη συνάντησή σας να είστε προετοιμασμένος να τον ρωτήσετε αν το έχει σκεφτεί και να του χαρίσετε τη συμβουλή σας ως επαγγελματίας.

 

Αυτό που είναι πολύ σημαντικό να προσέξετε είναι ότι μια τέτοια τεχνική μπορεί να διαταράξει τη σχέση σας  με τους πελάτες σας. Δηλαδή, δεν είναι στόχος σας να ξεγελάσετε τους πελάτες σας, αλλά να καλύψετε μία ακόμη ανάγκη τους και να βγείτε και οι δύο κερδισμένοι. Φροντίστε να βρείτε η χρυσή τομή στο κατά πόσο θα επιμείνετε.

 

Όσο περισσότερα συμβόλαια κλείνετε με κάθε πελάτη σας, τόσο πιο κερδοφόρος θα γίνεται ο πελάτης σας, τόσο πιο δεμένος θα είναι μαζί σας και το σημαντικότερο: τόσο πιο δύσκολο θα γίνεται το να φύγει από εσάς.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eleven + twenty =