Διαχείριση Εκκρεμοτήτων με το Insurance Manager

taskΤο Insurance Manager  αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο, όχι μόνο γιατί σας επιτρέπει καταχωρήσεις  ασφαλιστηρίων και πελατών  αλλά γιατί σας σας οργανώνει καλύτερα!

Μια από τις δυνατότητες που σας προσφέρει το Insurance Manager είναι ότι μπορείτε να το χρησιμοποιείτε και ως εργαλείο για task management, αφού σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε εργασίες με τη μορφή εκκρεμοτήτων.

 

Εκκρεμότητες μπορείτε να δημιουργήσετε σε 3 καρτέλες:

  • Πελάτες
  • Συμβόλαια
  • Προτάσεις

 

Στη φόρμα που επιθυμείτε να καταχωρήσετε μία εκκρεμότητα επιλέγετε την καρτέλα Εκκρεμότητες. Eκεί υπάρχει επιλογή   από όπου μπορείτε να κλικάρετε στην επιλογή  Νέα εκκρεμότητα και να ορίσετε την εκκρεμότητα του αντίστοιχου πελάτη/συμμβολαίου/πρότασης.

 

Με την επιλογή Υπενθύμιση, η εκκρεμότητα σας θα εμφανιστεί στις υπενθυμίσεις σας την επόμενη φορά που θα ανοίξετε το πρόγραμμα.

 

Για να βλέπετε κάθε εκκρεμότητα σας αναλυτικά  μπορείτε να επιλέγετε από το κεντρικό μενού Τα εργαλεία μου, Λίστες και Λίστα Εκκρεμοτήτων.

 

Προσδιορίζοντας το χρονικό φίλτρο και ανάλογα το είδος της εκκρεμότητας μπορείτε να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα και να μην ξεχνάτε ποτέ τίποτα!

 

Ανάθεση εργασίας σε υπάλληλο

Σημαντική Λεπτομέρεια είναι ότι μπορείτε να αναθέτετε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στον αντίστοιχο υπάλληλό σας απλά αναγράφοντας το όνομα του!

 

Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε πόσο εύκολα και απλά γίνονται όλα τα παραπάνω με το Insurance Manager!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × two =