Ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο!

insuranceΟ ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή δεν περιορίζεται στο να κλείνει συμβόλαια για την ασφαλιστική εταιρεία ή να είναι ο μεταπωλητής ασφαλιστικών προϊόντων. Ο κύριος ρόλος του είναι η συμβουλευτική για το καλύτερο δυνατό των ασφαλιζόμενων, είναι δηλαδή το ανθρώπινο πρόσωπο της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας και αυτός που κερδίζει την εμπιστοσύνη του ασφαλιζόμενου.

 

Αξιοποιήστε λοιπόν τον ρόλο σας και επωφεληθείτε!

 

Δείξτε ενδιαφέρον-Βρείτε κοινά σημεία

Κάνοντας προσωπικές ερωτήσεις έχετε διπλό όφελος γιατί  από τη μία ανακαλύπτετε τις ανάγκες των πελατών σας, ενώ παράλληλα δείχνετε ενδιαφέρον, το οποίο τον βοηθάει να νιώσει οικία και να σας εμπιστευτεί. Εάν μάλιστα βρείτε κοινά σημεία η εμπιστοσύνη θα αυξηθεί κατακόρυφα και το ίδιο και η πιθανότητα πωλήσεων.

Μαθαίνοντας τα ενδιαφέροντά και τις ανησυχίες ενός πελάτη σας μπορείτε να προχωρήσετε σε τακτικές cross-selling πολύ εύκολα!

 

Μιλήστε απλά  

Κανείς δε θέλει να του μιλάνε με λέξεις που δεν καταλαβαίνει. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε ασφαλιστική ορολογία αλλά θα πρέπει πάντοτε να εξηγείτε ακόμη και τις πιο απλές για εσάς εκφράσεις.

Δε θέλετε ο πιθανός πελάτης σας να μην σας καταλαβαίνει ούτε να έρχεται σε δύσκολη θέση!

 

Μην απογοητεύετε τους πελάτες σας

Η εμπιστοσύνη κερδίζεται πολύ δύσκολα και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό κλάδο, τον οποίο πολλοί τον βλέπουν σας αναγκαίο κακό. Όλοι πιστεύουμε ότι θα απογοητευτούμε από την ασφάλισή μας, αυτό σημαίνει ότι είναι πιο δύσκολο να πείσετε τους πελάτες σας για την αξιοπιστία σας.

Φροντίστε λοιπόν όσα υπόσχεστε να είναι εφικτά και αληθή για να έχετε ικανοποιημένους πελάτες.

 

Συνέπεια

Κάθε πιθανός πελάτης σας θεωρεί ότι του αξίζει το καλύτερο και θα απαιτήσει να του δώσετε όλη σας την προσοχή. Αυτό σημαίνει ότι δεν συγχωρείτε η ασυνέπεια, όπως το να περιμένει τηλέφωνό σας και να μην τον καλείτε, να αργήσετε σε ένα ραντεβού ή να μην είστε διαθέσιμος όταν θα σας αναζητήσει.

Από την άλλη είναι σημαντικό να μην χάνετε την επαφή με τους πελάτες σας κι ο πιο εύκολος τροπος να το κάνετε αυτό είναι με ένα απλό SMS!

 

Ασφαλιστική συνείδηση

Δεν είναι μόνο θέμα συλλογικών φορέων το να ενημερωθεί ο καταναλωτής για τη χρησιμότητα της ασφάλισης, πρέπει εσείς ο ίδιος να εξηγείτε γιατί είναι απαραίτητη η ασφάλιση. Η ασφαλιστική ωριμότητα των πελατών σας θα σας φέρνει πελάτες , οι οποίοι θα γνωρίζουν τι αναζητούν και δεν θα σας αντιμετωπίζουν με δυσπιστία.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three + 14 =