Ασφάλιση και γενιά Υ!

Generation-YΗ νεότερη γενιά της οικονομίας σήμερα, δηλαδή όλοι όσοι γεννήθηκαν τις δεκαετίες 1980 και 1990, ονομάζεται γενιά Υ, είναι οι νέοι πιθανοί πελάτες της ασφαλιστικής αγοράς και επομένως η ευκαιρία σας για νέα ασφαλιστικά συμβόλαια μακράς διάρκειας!

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της γενιάς Υ

Το βασικό χαρακτηριστικό είναι η απόλυτη εξοικείωση με τον υπολογιστή και ιδίως με τα κοινωνικά δίκτυα. Οικονομικά, είναι η γενιά, η οποία πιθανότατα δε θα τα πάει καλύτερα από την προηγούμενή της. Όσο για τη συμπεριφορά, σίγουρα έχει επέλθει μια μεγάλη αλλαγή σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, είναι πιο ανεξάρτητοι  και κάποια πράγματα που μπορεί να σας φαίνονται ως αγένεια για τη γενιά Υ μπορεί απλά να είναι φυσιολογικά, όπως για παράδειγμα το να συζητάς και να ασχολείσαι παράλληλα με το κινητό.

Ενώ ένα σημαντικό χαρακτηριστικό, αυτό που αντιπροσωπεύει κάθε νέα γενιά, είναι ότι δεν σκέφτονται το αύριο…οπότε πως θα τους πείσετε να το προνοήσουν για το αύριο;

Προφανώς δεν είναι αποκλειστικό θέμα ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή,  θα πρέπει να το επιδιώκουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις και στοχεύοντας στην εξυπηρέτηση νέων. Ας δούμε όμως τι μπορείτε εσείς να κάνετε!

Online παρουσία

Είναι αυτό που θα σας κάνει να αυξήσετε την αξιοπιστία σας. Αυτό στο οποίο έχει συνηθίσει αυτή η γενιά είναι η διαφάνεια, έχουν συνηθίσει να  χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο προβολής και πηγή πληροφόρησης, επομένως αυτό που απαιτούν από εσάς είναι να μπορούν να σας βρουν. Όταν σας βρουν όμως δε θέλουν να μάθουν μόνο τι “είδους” ασφαλιστής είστε, αλλά και τα ενδιαφέροντά σας.

Πρέπει να μην πουλάτε μόνο ασφάλιση αλλά και την εικόνα σας, έτσι θα τους δώσετε έναν ακόμη λόγο να αγοράσουν από εσάς!

 

Διαθεσιμότητα

Θα πρέπει να είστε διαθέσιμος, όχι τόσο στο τηλέφωνο αλλά διαδικτυακά, να διαβάζετε το email σας και να απαντάτε άμεσα σε κάθε ερώτηση.

Αυτή η γενιά έχει συνηθίσει σε δωρεάν παροχές, από τις δωρεάν εφαρμογές στα τηλέφωνά τους μέχρι το free Wi-Fi. Κι εδώ θα πρέπει να είστε ευέλικτος, θα πρέπει να δείξετε στον υποψήφιο πελάτη της γενιάς Υ ότι η συμβουλευτική σας είναι δωρεάν, ότι μπορεί να σας στείλει ένα mail και θα απαντήσετε χωρίς να απαιτήσετε να υπογράψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Αποφύγετε να σας δουν σαν πωλητή που έρχεται σπίτι τους να πουλήσει και επιδιώξτε να σας δουν ως ασφαλιστικό σύμβουλο και καθοδηγητή, που θέλει να βοηθήσει να βρεθούν λύσεις.

 

Προσαρμογή

Αν ανήκετε σε αυτή τη γενιά είναι πιο εύκολο, αν όμως όχι θα πρέπει να προσαρμοστείτε εσείς σε αυτά τα δεδομένα και να μην απαιτήσετε να προσαρμοστεί ο πιθανός πελάτης σας. Επειδή μιλάμε για νέους ανθρώπους, οι οποίοι ελάχιστα σκέφτονται το μέλλον, αλλά είναι η γενιά που θα διαμορφώσει την ασφαλιστική αγορά, πρέπει να είστε προετοιμασμένος να ανακαλύψετε τις ανάγκες τους και να τις καλύψετε.

Επιτακτική είναι η ανάγκη για γρήγορη επικοινωνία. Είναι η γενιά που δε θέλει να χάνει το χρόνο της, θέλει να είστε συνοπτικός, τόσο όσο ένα tweet. Πρέπει να πειστεί για την ανάγκη δημιουργίας ασφάλειας, ενώ απαιτεί η διαδικασία να είναι απλή.

Μιλήστε τους για το μέλλον τους και όχι για το υπόβαθρό σας. Εξηγήστε τους σύντομα ότι τους πουλάτε ένα συμβόλαιο εκατομμυρίων και όχι αέρα. Αν η ασφάλιση δεν είναι “cool” γίνεται εσείς! Διεκδικείτε όχι τον χρόνο τους αλλά την αποδοχή τους, κι αν τη κερδίσετε θα έχετε και τις συστάσεις τους!

 

Πως θα τους βρείτε; Μέσα από τους πελάτες σας!

Είναι μία τεράστια αγορά, που μπορεί να σας φέρει κέρδος. Ο πιο άμεσος τρόπος να τους προσεγγίσετε είναι cross selling, οι υπάρχοντες πελάτες σας έχουν παιδιά σε αυτή την ηλικία, μπορεί να είναι ήδη πελάτες σας με ασφαλιστήριο αυτοκινήτου, δείξτε τους τις άλλες επιλογές τους.

Τους νέους ασφαλιζόμενους τους χρειάζεται ο ασφαλιστικός σύμβουλος αλλά και η ασφαλιστική αγορά. Σαφώς χρειάζεται προσαρμογή από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιρειών, με προγράμματα που θα καλύπτουν όλες τις σύγχρονες ανάγκες.

Αν ο κλάδος θέλει να εξελιχθεί θα πρέπει να δώσει έμφαση στην ανάπτυξη προϊόντων που θα καλύπτουν τις νεότερες γενιές. Μείνετε πρωτοπόρος κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eleven + 6 =