Συνταξιοδοτική Ασφάλιση

Retirement-PlanΟι αλλαγές των τελευταίων ετών και η κατάσταση των ασφαλιστικών ταμείων είναι παράγοντες που στρέφουν τους πολίτες σε αναζήτηση ιδιωτικών ασφαλιστικών προγραμμάτων, αφού δεν εμπιστεύονται το δημόσιο συνταξιοδοτικό σύστημα.

Είναι μία καλή στιγμή για τον ασφαλιστικό κλάδο να έχει έναν πιο ενεργό ρόλο στην ιδιωτική συνταξιοδοτική ασφάλιση και μάλιστα τώρα, που αναμένονται περεταίρω αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα.

Ποια είναι τα επιχειρήματα σας για την ιδιωτική σύνταξη:

 

Ο καταναλωτής μπορεί να δημιουργήσει ένα επιπλέον κεφάλαιο για να εξασφαλίσει καλύτερη σύνταξη, αφού υπάρχει αρκετά μεγάλη πιθανότητα η κοινωνική σύνταξη να είναι ανεπαρκής.

 

Οι προβλέψεις για τα ασφαλιστικά ταμεία είναι αρκετά δυσμενείς, με αυξήσεις ορίων ηλικίας, περικοπές και μεγάλη πιθανότητα η κατώτατη σύνταξη να είναι εξαιρετικά χαμηλή. 

Ένα έξτρα εισόδημα από την ιδιωτική ασφάλιση δε μπορεί παρά να είναι μία σημαντική ενίσχυση, αφού καλύπτει το κενό  ανάμεσα σε μισθολογικές και συνταξιοδοτικές απολαβές.

 

Η εποπτεία από την ΤτΕ, η σύσταση εγγυητικού ταμείου και η σταδιακή εφαρμογή του SOLVENCY II αποτελούν παράγοντες που εξασφαλίζουν την αξιοπιστία της ιδιωτικής ασφάλισης.

 

Πολλά συνταξιοδοτικά προγράμματα λειτουργούν συνδυαστικά, με ασφαλιστικές καλύψεις για κάθε τι απρόβλεπτο, ενώ παράλληλα και ο πελάτης σας και η οικογένειά του είναι προστατευμένοι.

 

Αυτό που σας ενδιαφέρει είναι ο καταναλωτής να πειστεί για την επένδυσή του. Το πρώτο που χρειάζεται είναι ο καταναλωτής να έχει ασφαλιστική συνείδηση, και εν προκειμένω, να μπορεί να αντιληφθεί ότι ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα είναι μία μακροπρόθεσμη επένδυση. Τι πρέπει εσείς να κάνετε και πως θα προσεγγίσετε τους πελάτες σας;

 

  • Μιλήστε για το πλάνο, όχι για το προϊόν. Ο πελάτης σας θέλει να ακούσει ποια θα είναι η πορεία, όχι τι δίνει το συμβόλαιο, ρωτήστε πως το φαντάζεται και σχεδιάστε το όσο το δυνατόν καλύτερα. Ρωτήστε ποιες πιστεύει είναι οι ανάγκες που θα πρέπει τότε να καλύπτει, όπως για παράδειγμα σπουδές παιδιών, σπίτι κτλ και διαμορφώστε ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα με βάση αυτά που θα σας ζητήσει.

 

  • Προετοιμαστείτε για τις απαντήσεις. Επειδή σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε νέους ανθρώπους, συνυπολογίστε ότι θα μιλήσετε και με πελάτες που ενδεχομένως δεν σκέφτονται το αύριο τόσο έντονα. Εξηγήστε όλα τα οφέλη, αλλά και τις παγίδες, ενημερώστε τον υποψήφιο πελάτη σας συνοπτικά για όλα όσα χρειάζεται να ξέρει. Άλλωστε ποτέ δεν είναι νωρίς για να σχεδιάσει κάποιος το συνταξιοδοτικό του πρόγραμμα!

 

  • Προτείνετε ισχυρές ασφαλιστικές εταιρείες. Επειδή πρόκειται για συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, ο πελάτης σας πρόκειται ουσιαστικά να «παντρευτεί» την ασφαλιστική εταιρεία, οπότε χρειάζεται να του προτείνεται ασφαλιστικές εταιρείες τις οποίες γνωρίζει, μπορεί να εμπιστευθεί και θα ξέρει ότι θα είναι εξασφαλισμένος για το αύριο.

 

  • Δώστε έμφαση στις δυνατότητες ενός πακέτου. Ένα συνταξιοδοτικό πακέτο μπορεί να είναι εξαιρετικά ευέλικτο όσον αφορά το πόσο, τη διάρκεια και τις παροχές. Εξηγήστε στον πελάτη σας ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο για τη διαμόρφωση του κόστους (ηλικία, διάρκεια, καλύψεις) και κυρίως τους συνδυασμούς που μπορεί να έχει ο πελάτης σας για να αξιοποιήσει πλήρως τις υπηρεσίες που του παρέχονται.

 

 

Ενημερώστε τους πελάτες σας για την επιλογή στην ιδιωτική ασφάλιση.

Τα συνταξιοδοτικά πακέτα μπορεί να είναι εξαιρετικά ευέλικτα και έχετε ένα ευρύ φάσμα προτάσεων για τον ενδιαφερόμενο πελάτη!

 

Η πιο εύκολη και άμεση πηγή πελατών για συνταξιοδοτική ασφάλιση είναι το υπάρχον πελατολόγιό σας. Ο τρόπος προσέγγισης κι εδώ έχει μεγάλη σημασία, όποια μέθοδο προώθησης χρησιμοποιήσετε, πρέπει να είναι προσωποποιημένη. Αν για παράδειγμα σκοπεύετε να στείλετε ένα email στους πελάτες σας, είναι προτιμότερο να ενημερώσετε για την ιδιωτική ασφάλιση με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός, όπως διαμορφώνονται από την ηλικία, τα υπάρχοντα ασφαλιστικά συμβόλαιά και την οικογενειακή κατάσταση του πελάτη σας.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty + 7 =