Συμβουλές για Ασφαλιστές

tips 6Πολλά είναι τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται για να ξεχωρίσει κάποιος στον ασφαλιστικό κλάδο, υπάρχουν όμως ορισμένες συμπεριφορές και μικρά tips, τα οποία θα σας βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση!

Μερικά από αυτά:

 

Ξεχάστε ότι πουλάτε ασφάλειες!

Η πλέον επικρατούσα άποψη είναι ότι το σύγχρονο marketing δεν απευθύνεται ούτε σε καταναλωτές ούτε σε επιχειρήσεις, αλλά σε ανθρώπους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι στην ευνοϊκότερη θέση, γιατί αυτό που προσφέρει είναι υπηρεσίες για τον άνθρωπο! Επικεντρωθείτε στο να προσφέρετε λύσεις για να καλύψετε ανάγκες κι όχι απλά σε νούμερα πωλήσεων.

 

Προτείνετε ασφάλειες βάσει των αναγκών του ασφαλιζόμενου

Οι ανάγκες μεταβάλλονται σε κάθε περίοδο της ζωής μας και οι ασφαλιζόμενοι πάντα θα χρειάζονται αυτό το κάτι παραπάνω. Η πρώτη ασφάλεια που θα κάνει σε εσάς ο κάθε πελάτης σας θα έχει πάντα το στοιχείο της επιφύλαξης. Όσο θα περνάει ο καιρός και θα αυξάνεται το επίπεδο εμπιστοσύνης, τόσο θα διαφοροποιούνται και οι ανάγκες των πελατών σας, που θα καλείστε να καλύψετε.

 

Δείτε τις ανάγκες των πελατών σας πριν ο ίδιος τις σκεφτεί.

Αυτές τις ανάγκες που δημιουργούνται πρέπει να τις δείτε πριν τον πελάτη σας. Χρησιμοποιήστε τον υπολογιστή σας, έχοντας ένα πλήρες αρχείο για ότι αφορά τον πελάτη σας, και θα είστε σε θέση να προβλέψετε μελλοντικές ανάγκες και να προσφέρετε χρήσιμες υπηρεσίες. Δείτε ποιο είναι το περιβάλλον του κάθε πελάτη, ακούστε τον  και ανακαλύψτε τι μπορεί να χρειάζεται.

 

Παρέχετε τη καλύτερη δυνατή λύση

Για οποιοδήποτε πακέτο προσφέρετε φροντίστε να έχει όσο το δυνατόν βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής. Ο πελάτης σας θα εκτιμήσει την προσπάθειά σας αυτή και θα αυξήσετε το επίπεδο εμπιστοσύνης. Όταν προτείνετε κάτι “ακριβό” πρέπει να έχετε επαρκή αιτιολόγηση. Ειδικά αν κάποιος δεν είναι εξοικειωμένος με την ένοια της ασφάλισης, χρειάζεται πολλές εξηγήσεις για να καταλάβει ότι κάνει επένδυση και όχι μια απλή αγορά.

 

Φροντίστε να έχετε ικανοποιημένους πελάτες

Κάποιες φορές τείνουμε να ξεχνάμε ακόμη και τα βασικά, όντας προσηλωμένοι σε συγκεκριμένους στόχους. Φροντίστε να δείχνετε την απαραίτητη ευελιξία και να θυμάστε ότι ο πρωταρχικός σας στόχος είναι να έχετε ικανοποιημένους πελάτες, ακόμα κι αν έχουν μόνο ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο. Η ικανοποίηση θα οδηγήσει ή σε δεύτερο συμβόλαιο ή σε συστάσεις!

 

Ενημερώστε τους πελάτες σας για το συμβόλαιό τους

Τέλος, ενημερώστε εγκαίρως τον κάθε πελάτη σας όταν πρόκειται να λήξει η ασφάλειά του για να μπορεί να σκεφτεί το επόμενο βήμα. Κάντε προτάσεις για το επόμενο βήμα. Η λήξη ενός ασφαλιστικού συμβολαίου σας δίνει την ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τον πελάτη σας, να προτείνετε νέα ασφαλιστικά συμβόλαια και καλύψεις, ενώ αποτελεί και μια καλή ευκαιρία για cross selling.

 

Είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό ο πελάτης να διαπιστώνει  ότι ο ασφαλιστικός σύμβουλος που επέλεξε είναι πράγματι δίπλα του και νοιάζεται γι αυτόν. Γίνετε ο ασφαλιστής που θα μπορεί  να εμπιστεύεται!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

seventeen + nine =