Πως ένα ασφαλιστικό λογισμικό σας βοηθάει στη δουλεία σας!

soft
Μια γενική παραδοχή για έναν ασφαλιστικό σύμβουλο είναι ότι χρειάζεται χρόνο για να βρίσκεται με τους πελάτες του, ενεργούς και εν δυνάμει. Όμως, ένας ασφαλιστικός σύμβουλος χρειάζεται και σωστή οργάνωση για να ξέρει και ποιοι είναι οι πελάτες του και να διατηρεί την επικοινωνία μαζί τους. Το ζητούμενο στην παραπάνω κατάσταση είναι η οργάνωση να μην  απαιτεί χρόνο με σκοπό να βρίσκετε νέους πελάτες.

Το πρώτο που σας προφέρει ένα ασφαλιστικό λογισμικό είναι ότι σας βοηθάει να οργανωθείτε καλύτερα σε λιγότερο χρόνο.

 

Έχουμε πει και παλιότερα ποιες είναι οι διαδικασίες που με ένα λογισμικό γίνονται πιο απλές, η σωστή μηχανοργάνωση όμως σας προσφέρει πολύ περισσότερες δυνατότητες μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες.

 

Αυτόματη Εισαγωγή Δεδομένων

Έχετε σκεφτεί πόσο χρόνο χάνετε για να καταχωρήσετε τα συμβόλαια, τη στιγμή που θα μπορούσαν όλα να γίνουν μέσα σε μερικά λεπτά; Με την αυτόματη εισαγωγή δεδομένων ή αλλιώς γέφυρες, καταχωρείτε στο πρόγραμμα τα ασφαλιστικά συμβόλαια ή τις ανανεώσεις σε ελάχιστο χρόνο και έχετε πλήρη και σωστή εικόνα του χαρτοφυλακίου σας άμεσα.

Έτσι, αποφεύγετε λάθη και έχετε σωστή εικόνα όλων των συμβολαίων σας. Παράλληλα, εξοικονομείτε πόρους (όπως ανθρώπινο δυναμικό) που θα χρειαζόσασταν για να γίνει η καταχώρηση των συμβολαίων.

 

Εικόνα Ταμείου

Σε ένα ασφαλιστικό λογισμικό μπορείτε να καταχωρείτε όλες τις εισπράξεις ή τις πληρωμές σας, όπως τι έχετε αποδώσει σε μια ασφαλιστική εταιρεία ή σε έναν συνεργάτη σας και τι χρωστάτε και να έχετε πλήρη εικόνα των εσόδων και εξόδων σας.

Αποφεύγετε λάθη όπως διπλοπληρωμές ή παραλήψεις, ενώ για κάθε συναλλαγή εκτυπώνετε και το αντίστοιχο παραστατικό, έχοντας τη δυνατότητα μαζικών εισπράξεων και πληρωμών. Στο τέλος της μέρας έχετε  απόλυτη γνώση του ταμείου σας!

 

Παραμετροποίηση-Διαδικασίες 

Με την παραμετροποίηση ορίζετε προμήθειες, καλύψεις και ασφαλιστικά πακέτα ανάλογα με τις ανάγκες σας. Έτσι, με την καταχώρηση ενός ασφαλιστικού συμβολαίου υπολογίζεται αυτόματα το ύψος της προμήθειάς σας (ή της προμήθειας των συνεργατών σας) ανάλογα με τις καλύψεις και την ασφαλιστική εταιρεία. Σε περίπτωση μάλιστα που υπάρχουν συνεργάτες που σας φέρνουν παραγωγή, έχετε πλήρη εικόνα όλων των συμβολαίων τους. Όσο για τις διαδικασίες που ένας ασφαλιστικός σύμβουλος είναι υποχρεωμένος να  υλοποιήσει γίνονται απλά και άμεσα, όπως είναι η εκτύπωση αποδείξεων, ενώ μπορείτε να έχετε ακόμα καλύτερη οργάνωση χρησιμοποιώντας το ασφαλιστικό σας λογισμικό σαν εργαλείο task management.

Κάθε δημιουργία συμβολαίου σας δείχνει και το ακριβές κέρδος σας. Δεν χάνετε χρόνο να υπολογίζετε προμήθειες και ειδικά σε περιπτώσεις όπου υπάρχουν συνεργάτες, κάθε τι που πρέπει να αποδοθεί το γνωρίζετε από τη στιγμή που δημιουργείτε ένα συμβόλαιο.

 

Για να συνοψίσουμε, ένα ασφαλιστικό λογισμικό κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη γιατί σας προσφέρει:

Απόλυτη και άμεση γνώση όλου του χαρτοφυλακίου σας

Εξοικονόμηση πόρων (σωστή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού)

Απλούστευση και αυτοματοποίηση διαδικασιών για οικονομία χρόνου

Ελαχιστοποίηση της πιθανότητας λαθών

Σωστή οργάνωση για αποφυγή παραλείψεων

 

 Το Insurance Manager καλύπτει όλες αυτές τις ανάγκες και πολύ περισσότερες!

 

Συμπληρώστε τη φόρμα για εγκατάσταση του Insurance Manager και δείτε στο video ποια είναι η διαδικασία για να το αποκτήσετε:

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × 4 =