4 ιδιότητες του καλού ασφαλιστικού συμβούλου

TRUST MEΌπως σε κάθε επάγγελμα, έτσι και στον ασφαλιστικό κλάδο υπάρχουν σωστοί επαγγελματίες και μη. Για να τα καταφέρετε και να ξεχωρίσετε στον τομέα σας είναι απαραίτητες οι παρακάτω δεξιότητες:

 

  1. Προτεραιότητα στις ανάγκες του πελάτη

Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος λέει στον πιθανό πελάτη τι μπορεί να του προσφέρει. Ο καλός ασφαλιστικός σύμβουλος ακούει τις ανάγκες του πελάτη του και προτείνει λύσεις. Είναι βασική δεξιότητα το να κατανοείτε τις ανάγκες των πελατών σας και να μπορείτε να φανείτε συνεπής σε κάθε τι που υπόσχεστε.

Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι που είναι διατεθειμένοι να βάλουν τους πελάτες τους σε ασφαλιστικό πρόγραμμα που προσφέρει χαμηλότερη προμήθεια, αλλά ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του πελάτη κερδίζουν ευκολότερα τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη του πελάτη τους.

 

  1. Ισχυρή προσωπικότητα

Για να ξεχωρίσει ένας ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να έχει ενέργεια. Δουλειά σας είναι να βρίσκεστε έξω, να μιλάτε συνεχώς με πελάτες και να διαθέτετε την απαιτούμενη υπομονή και διάθεση για όλα αυτά. Η αυτοπεποίθηση και η γνώση μπορούν να σας δώσουν συγκριτικό πλεονέκτημα και είναι ένα ακόμη βήμα για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος που δείχνει κουρασμένος αποτελεί κακό marketing. Αυτό που αναζητάει ο ασφαλιζόμενος είναι η καθοδήγηση σας και πρέπει να νιώσει ότι μπορείτε να του τη προσφέρετε.

 

  1. Επιμονή

Καθημερινά ένας ασφαλιστικός σύμβουλος έρχεται αντιμέτωπος με την απόρριψη και πρέπει να διαχειρίζεται το κάθε όχι με χαμόγελο. Είναι απαραίτητο και ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σας να μην επηρεάζεστε από τις αρνητικές απαντήσεις και να προχωράτε στην επόμενη θετική απάντηση.

Μάθετε να κρίνετε πότε αξίζει να επιμείνετε και πότε όχι. Όταν κάποιος είναι αρνητικός και καχύποπτος δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να προσπαθήσετε να τον μεταπείσετε γιατί θα μπορούσε να είναι μία πώληση που μόνο προβλήματα θα σας φέρνει. Αξιοποιήστε τον χρόνο που θα σπαταλούσατε σε κάποιον «κακό» πελάτη για να εξυπηρετήσετε ή να αναζητήσετε «καλούς» πελάτες.

 

  1. Γενικές και ειδικές γνώσεις

Ένας καλός ασφαλιστικός σύμβουλος οφείλει να γνωρίζει πολύ καλά την ασφαλιστική αγορά, όλα τα είδη ασφάλισης και να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα της αγοράς, όπως νέα ασφαλιστικά προϊόντα. Εξίσου χρήσιμο είναι να μπορείτε να εξηγήσετε στον πελάτη σας πως η ασφάλιση τον επηρεάζει σε άλλους τομείς, όπως είναι τα φορολογικά ή νομικά.

Γενικότερες γνώσεις όμως, ανεξάρτητες του ασφαλιστικού κλάδου σας δίνουν την ευκαιρία να βρείτε κάτι κοινό με τον πελάτη, γεγονός που θα κάνει τον πελάτη σας να νιώσει οικεία και να σας εμπιστευθεί, που είναι και η απαραίτητη προϋπόθεση για τη σύναψη ασφάλισης.

 

Το σημαντικότερο που πρέπει να αντιληφθεί ένας σωστός ασφαλιστικός σύμβουλος είναι ότι η επιτυχία έρχεται πάντα μέσα από σκληρή δουλειά. Κανένας επιτυχημένος επαγγελματίας, ανεξαρτήτως κλάδου, δεν κατάφερε κάτι καθοριστικό χωρίς να αφιερώσει χρόνο και ενέργεια σε αυτό.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen + eleven =