Βέλτιστη Χρήση των Social Media σε 3 βήματα!

socialmediaΗ ασφάλιση είναι ένας κλάδος που μας αφορά όλους και το διαδίκτυο με τα social media αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας, το οποίο αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα!

Ένας σύγχρονος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πρέπει να χαρακτηρίζεται από διαφάνεια και εξωστρέφεια αφού μέρος της δουλειάς σας είναι να «πουλάτε» και την εικόνα σας. Ο ευκολότερος και αμεσότερος τρόπος γι αυτό είναι μέσα από τα social media.

 

H online επικοινωνία μπορεί να βοηθήσει σε δύο επίπεδα: εύρεση νέων πελατών και ανάπτυξη ισχυρότερων δεσμών με τους υπάρχοντες.

 

Κινηθείτε μεθοδικά στα social media και επωφεληθείτε:

 

Δικτύωση

Το πρώτο βήμα για την επιτυχή παρουσία στα social media είναι να βρείτε το κοινό σας, να αναπτύξετε ένα δίκτυο φίλων με όλους όσους θα θέλετε να σας διαβάζουν. Βρείτε φίλους λοιπόν, ακολουθήστε σελίδες, μπείτε σε groups και το κυριότερο: να είστε ενεργός χρήστης, να σχολιάζετε, να πατάτε like και να δημοσιεύετε περιεχόμενο. Όλη η αξία των social media είναι η δυνατότητα που προσφέρει για να μιλήσετε, εκμεταλλευτείτε τη!

 

Κάντε έρευνα

Ψάξτε τα προφίλ των φίλων σας και βρείτε τι τους αρέσει. Καταγράψτε τα συμπεράσματά σας και ανεβάστε σχετικό περιεχόμενο. Ανεβάζοντας υλικό που ενδιαφέρει το κοινό σας ή “status” που θα τα μοιράζονται πολλοί ενισχύετε την εικόνα σας και αυξάνετε την αξία της επιχείρησης σας. Ο στόχος σας είναι μέσα από τα social media να μπορείτε να αναπτύξετε ένα δίκτυο και να ακουστεί η άποψή σας.

 

Κατεβάστε το e-book Insurance Manager Social Media για ασφαλιστικούς συμβούλους και μάθετε ακόμη περισσότερα!

 

Δημιουργία περιεχομένου

Μία online παρουσία είναι αρκετή αλλά μπορείτε να κάνετε ακόμη περισσότερα, όπως το να δημιουργήσετε το δικό σας περιεχόμενο. Blogs, κείμενα ή άρθρα που είναι η δική σας ξεκάθαρη άποψη θα γίνεται γνωστή σε κάθε πιθανό πελάτη σας. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος κατά μία έννοια πουλάει και τον ίδιο του τον εαυτό, επειδή η σχέση ασφαλιστή-πελάτη έχει να κάνει με εμπιστοσύνη, καθοδήγηση και συμβουλευτική ο πελάτης θέλει να ξέρει τον άνθρωπο που έχει απέναντί του.

 

Με την online παρουσία έχετε επαφή και μπορείτε να επικοινωνείτε καλύτερα τόσο με ενεργούς όσο και με εν δυνάμει πελάτες, ενώ είναι και ένας τρόπος για να προσεγγίσετε το ηλικιακά νεότερο κοινό!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

seventeen − 15 =