Τι κάνει έναν ασφαλιστή να ξεχωρίζει

success-insΣτην ασφαλιστική αγορά είναι πολύ εύκολο να μπει κάποιος, το δύσκολο είναι να τα καταφέρει και να ξεχωρίσει. Υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτετε και κάποια πράγματα που πρέπει να κάνετε για να ανήκετε στην κατηγορία των επιτυχημένων ασφαλιστικών συμβούλων.

 

Είστε Marketer

Χρειάζεται να επενδύσετε στην εικόνα σας γι αυτό αφιερώστε μία ώρα τουλάχιστον καθημερινά σε ενέργειες Marketing είτε πρόκειται για online marketing, social media ή τηλέφωνα. Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από πράγματα που μπορείτε να μάθετε και να κάνετε. Marketing σημαίνει ότι ενισχύετε την εικόνα σας και όχι ότι λέτε ψέματα για όσα προσφέρετε γι αυτό φροντίστε όλα όσα προβάλετε να τα εφαρμόζετε.

 

 

Είστε πωλητής

Τι εννοούμε όμως όταν λέμε ότι είστε πωλητής; Υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι ο πωλητής είναι αυτός που θα επιδιώξει να πουλήσει κάτι αχρείαστο ή  προσπαθεί να εξαπατήσει  τον πελάτη για κέρδος. Ο πωλητής είναι ένας αξιόπιστος σύμβουλος που επιδιώκει να βοηθήσει τον πελάτη του να καλύψει όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες του. Επιπλέον, για έναν ασφαλιστικό σύμβουλο, η πώληση αφορά και τον χρόνο του και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες. Οι πελάτες σας πρέπει να αντιλαμβάνονται τη διαφορά. Ενημερώστε στους πελάτες σας τι αγοράζουν με το συμβόλαιό τους και ανταποκριθείτε πλήρως στις υποχρεώσεις σας.

 

Είστε επιχειρηματίας

Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει και μία άλλη πτυχή για έναν ασφαλιστικό σύμβουλο, αυτή της επιχειρηματικότητας. Δεν έχει σημασία αν το γραφείο σας είναι μικρό ή μεγάλο, αλλά το γεγονός ότι δεν έχετε να σκεφτείτε μόνο πως θα κλείσετε νέα συμβόλαια, αλλά πρέπει να καθορίσετε μία στρατηγική και να στοχεύετε στη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας. Στα πλαίσια της επιχειρηματικότητας λοιπόν θα πρέπει να κάνετε ακόμα και πράγματα που δεν σας αρέσουν αλλά πρέπει να γίνουν.

 

Επιμονή

Κανένας επιτυχημένος  ασφαλιστής ή οποιοσδήποτε επαγγελματίας δεν κατάφερα να γίνει πετυχημένος χωρίς σκληρή δουλειά. Πρέπει να περάσετε ώρες στους δρόμους κυνηγώντας πελάτες και να θέσετε ως προτεραιότητα τη δουλειά σας μέχρι να ανακαλύψετε τα μυστικά της επιτυχίας. Ειδικά αν είστε νέος ασφαλιστικό σύμβουλος, πρέπει να εξοικειωθείτε με την ιδέα της σκληρής δουλειάς.

 

Σωστή οργάνωση

Είναι καθοριστικής σημασίας να ξέρετε τι πρέπει να κάνετε, πόσα συμβόλαια πρέπει να κλείσετε κάθε μήνα, πόσες επαφές με πιθανούς πελάτες πρέπει να έχετε. Η οργάνωση θα σας βοηθήσει αφενός να ξέρετε που βρίσκεστε και αφετέρου να καθορίζετε που θέλετε να φτάσετε. Επιπλέον, πληροφορίες όπως ποια είναι η εικόνα του γραφείου σας, τι συμβόλαια λήγουν, τι έσοδα αναμένετε και γενικότερα με τη σωστή οργάνωση του χαρτοφυλακίου σας με το σωστό λογισμικό, σας δίνουν γρήγορη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τη στρατηγική σας.

 

Υπευθυνότητα

Είτε πηγαίνετε καλά στις πωλήσεις σας είτε όχι, πρέπει εσείς να αναλάβετε την ευθύνη. Αν το γραφείο πηγαίνει καλά είναι γιατί εσείς πηγαίνετε καλά, αν όχι είναι γιατί εσείς κάνετε κάτι λάθος. Μην κατηγορήσετε την κρίση, τους συνεργάτες σας, την έλλειψη χρημάτων στην αγορά ή οτιδήποτε άλλο. Αναλάβετε την πλήρη ευθύνη για να  επικεντρωθείτε σε πράγματα που μπορείτε να επηρεάσετε και όχι σε παράγοντες που θα είναι αμετάβλητοι ότι κι αν κάνετε. Θεωρήστε υπεύθυνο τον εαυτό σας και δείτε τι μπορείτε να αλλάξετε για να πετύχετε.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen − fifteen =