Επαγγελματισμός και επιτυχία!

professionalismΔεν θέλουμε να μιλάμε για ασφάλιση γιατί μας υπενθυμίζει την πιθανότητα τα πράγματα να μην πάνε καλά, όμως αυτός είναι ο λόγος που θα έπρεπε να μιλάμε για ασφάλιση, επειδή μας προσφέρει λύσεις σε αυτή την περίπτωση.

Ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου είναι να καταστήσει σαφές στον πελάτη του ότι με ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο αγοράζει τη λύση σε ένα μελλοντικό πρόβλημα και εξασφαλίζει ότι θα μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε δυσκολία κληθεί να αντιμετωπίσει.

Πως θα καταφέρετε να δημιουργήσετε τη σωστή εντύπωση στους πελάτες σας; Με τον επαγγελματισμό σας!

 

Πουλήστε τα οφέλη

Η σωστή πώληση δεν είναι αυτή που πείθει τον πελάτη να πάρει την γρήγορη απόφαση και να προχωρήσει στη σύναψη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, αλλά αυτή που θα προσφέρει λύσεις στις ανησυχίες του καταναλωτή. Κάθε συμβόλαιο που κλείνετε πρέπει να αφήνει ένα ικανοποιημένο πελάτη, που δε θα νιώσει ότι εξαπατήθηκε, αλλά θα είναι υπεύθυνος για την απόφαση που πήρε με την δική σας καθοδήγηση και συμβουλευτική.

Κάθε φορά που περιγράφετε στον πελάτη σας τι του προσφέρετε πρέπει να εξηγήσετε ποια είναι η ανάγκη που του καλύπτετε. Μπορεί να σας φαίνεται περιττό να εξηγείτε τι σημαίνει μία ασφαλιστική κάλυψη, αλλά δεν είναι αυτονόητο για τον πελάτη σας. Παρουσιάστε την ανάγκη που υπάρχει και εξηγήστε ποια είναι η λύση, πως θα επωφεληθεί ο ίδιος μέσα από το συμβόλαιο και τι θα κερδίσει. Έτσι, καταφέρνετε ο πελάτης να αντιληφθεί τι του προσφέρετε και αποφεύγετε να δημιουργήσετε την εντύπωση ότι προσπαθείτε να του πουλήσετε για δικό σας και μόνο όφελος.

Αυτό γίνεται πιο εύκολο όταν δεν προσπαθείτε να πουλήσετε καλύψεις που σας φέρνουν προμήθεια, αλλά καλύψεις σημαντικές για τον πελάτη, καλύψεις τις οποίες χρειάζεται.

 

Δουλέψτε με τους καλύτερους

Μπορεί να σκέφτεστε ότι το καλύτερο είναι να δοκιμάζετε τεχνικές και να αντιληφθείτε μόνοι σας ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να πουλήσετε, αλλά ισχύει το αντίθετο. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι στον ασφαλιστικό χώρο για χρόνια και παρακολουθώντας τους μπορείτε να αναπτύξετε τρόπους και μεθόδους που θα σας πάρει χρόνια να ανακαλύψετε μόνοι σας.

Ιδιαίτερα αν είστε νέοι στην ασφαλιστική αγορά, πριν πάρετε την απόφαση να λειτουργήσετε ανεξάρτητα εργαστείτε σε κάποιο γραφείο. Βρείτε έμπειρους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που θα παίξουν το ρόλο του μέντορα και θα σας βοηθήσουν να φτάσετε εκεί που θέλετε γρηγορότερα.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να επιδιώκετε την επικοινωνία με επιτυχημένους του κλάδου, ακόμα κι αν δεν βρίσκεστε στον ίδιο εργασιακό χώρο. Γίνονται συνέχεια ημερίδες, συνέδρια και events στα οποία μπορείτε να συνομιλήσετε με συναδέλφους σας και μέσα από τις δικές τους εμπειρίες να εξελιχθείτε κι εσείς.

Οι πετυχημένοι του ασφαλιστικού κλάδου είναι πετυχημένοι για κάποιο λόγο, δείτε τι κάνουν και τα καταφέρνουν και μιμηθείτε τους!

 

Διευρύνετε τους ορίζοντές σας

Ένας ασφαλιστικός σύμβουλος μιλάει με πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους καθημερινά, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξέρει να ακούει και να αντιλαμβάνεται για να μπορεί να κατανοήσει τις ανάγκες των πελατών του και να προσφέρει λύσεις. Δεν μπορείτε να απαιτείτε να σκέφτεται ο πελάτης σας σαν εσάς, αλλά αντίθετα οφείλετε να είστε ευέλικτος για να γίνεται πιο εύκολη η επικοινωνία σας.

Ο πιο άμεσος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να διαθέτετε ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων, ώστε γνωρίζοντας και συνομιλώντας με νέους ανθρώπους από τη μία να κερδίζετε την εμπιστοσύνη τους, βρίσκοντας κοινά στοιχεία ή ενδιαφέροντα, γεγονός που βοηθάει τον συνομιλητή-πελάτη να νιώσει οικεία  και από την άλλη ευνοείστε κι εσείς ο ίδιος.

Η αντιληπτική σας ικανότητα εξελίσσεται και κατανοείτε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας, ώστε να προσφέρετε ακόμη περισσότερα. Επεκτείνετε τους ορίζοντές σας, η τεχνολογία σας δίνει αυτή τη δυνατότητα ακόμα πιο εύκολα. Επιπλέον, δε χρειάζεται να είστε ειδήμων σε κάθε τι, αρκεί να γνωρίζετε τόσα ώστε να δείξετε το απαραίτητο ενδιαφέρον στον συνομιλητή σας για να σας ακούσει κι αυτός με τη σειρά του όταν θα του μιλάτε για την ασφάλιση.

 

Τα παραπάνω είναι πράγματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να θα έχετε ικανοποιημένους πελάτες, που θα σας εμπιστεύονται και θα σας βλέπουν ως σύμμαχο. Στον ασφαλιστικό κλάδο, αυτό που λείπει είναι η ασφαλιστική συνείδηση των καταναλωτών και για να δημιουργηθεί οι πρώτοι που μπορούν να το καταφέρουν είναι οι άνθρωποι της ασφάλισης.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 − two =