Πόσα είναι τα ακυρωμένα σας συμβόλαια;

 

cancelledΈνας ασφαλιστικός σύμβουλος είναι αδύνατον να διατηρήσει το χαρτοφυλάκιό του χωρίς απώλειες και οι λόγοι είναι πολλοί και ποικίλοι. Κάποιες φορές είναι θέμα του πελάτη, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που το πρόβλημα είναι κακή εξυπηρέτηση από τη πλευρά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

 

Εσείς γνωρίζετε  ποια είναι τα συμβόλαιά σας που έχουν ακυρωθεί τα τελευταία χρόνια; Πόσα είναι αυτά που δεν ανανεώθηκαν, ποιοι πελάτες σας έφυγαν και κυρίως ποιοι είναι οι λόγοι της μη ανανέωσης;

 

Σίγουρα έχετε τέτοια συμβόλαια από πελάτες που είτε δεν έμειναν ικανοποιημένοι είτε δεν ανανέωσαν για διάφορους λόγους, ποιο είναι όμως το ποσοστό επιτυχίας ή αποτυχίας σας και γιατί;

 

Αδυναμία του πελάτη

Ας πάρουμε το απλό παράδειγμα της μη ανανέωσης για οικονομικούς λόγους, όσες φορές σας έχει συμβεί κάτι τέτοιο ποια ήταν η αντίδρασή σας; Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση «δεν έχω χρήματα» φαίνεται αφοπλιστική, αλλά μπορεί αν το συζητήσετε περαιτέρω να εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα.

Η ερώτηση «αν είχατε τα χρήματα, πως θα τα αξιοποιούσατε στην ασφάλιση;» θα σας δείξει έναν τρόπο για να προσεγγίσετε αν όχι τον συγκεκριμένο πελάτη, κάποιον άλλο στο μέλλον.

 

Επιπλέον, αναζητώντας το γιατί έφυγε ένας πελάτης, θα ανακαλύψετε τι είναι αυτό που πρέπει να αποφεύγετε, θα αναζητήσετε διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης, οι οποίοι θα σας οδηγήσουν σε μείωση των ακυρωμένων συμβολαίων

 

Η επικοινωνία που έχετε με τους πελάτες σας είναι αυτό που σας κάνει ευέλικτο και σας βοηθάει να γίνετε αποτελεσματικοί. Αξιοποιώντας σωστά όσα συλλέγετε, μαθαίνετε να διαχειρίζεστε καλύτερα τους πελάτες σας και αν υπάρχει οποιαδήποτε αδυναμία από την πλευρά του πελάτη θα ξέρετε πως να την αντιμετωπίσετε.

 

Μήπως δεν κάνετε κάτι σωστά;

Μία άλλη εκδοχή είναι να φταίτε εσείς που τελικά δεν κλείσατε το συμβόλαιο. Ειδικότερα αν είστε νέος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι ακόμη πιο πιθανό να γίνουν λάθη, τα οποία δεν θα οδηγήσουν σε πώληση.

 

Βρείτε τους πελάτες που έφυγαν από εσάς, εξ’ αιτίας δικής σας αδυναμίας να τους εξυπηρετήσετε και διορθώστε ό,τι δεν κάνατε σωστά.

 

Η επαφή με πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους είναι και μειονέκτημα και πλεονέκτημα για έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Καθημερινά, ακούτε πολλά και παράξενα, ενίοτε δυσκολεύεστε όταν ο πελάτης σας δοκιμάζει την υπομονή σας. Από την άλλη, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να γνωρίζετε διαφορετικούς ανθρώπους και να βλέπετε τα πράγματα μέσα από την οπτική ενός πελάτη.

Με όσα ακούτε όμως, βγάζετε συμπεράσματα και όσο μεγαλύτερη εμπειρία αποκτάτε τόσο μικρότερο θα γίνεται το ποσοστό των ακυρωμένων συμβολαίων σας. Μόνο και μόνο γιατί μαθαίνετε να αναγνωρίζετε τις ανάγκες των συνομιλητών σας χωρίς να χρειάζεται περισσότερη ανάλυση.

 

 

Μία έρευνα στους λόγους ακύρωσης ενός συμβολαίου θα σας αποκαλύψει λάθη του παρελθόντος και τρόπους να μην τα επαναλάβετε. Επιπλέον, επαναπροσεγγίζοντας πελάτες που η συνεργασία σας σταμάτησε μπορεί να σας οδηγήσει σε νέα συμβόλαια!

 

Τα ακυρωμένα συμβόλαια ή οι πελάτες σας που έφυγαν για οποιοδήποτε λόγο μπορεί πλέον να είναι σε θέση να προχωρήσουν σε νέα συμβόλαια και η συνεργασία σας να είναι καλύτερη από πριν.

 

Με το Insurance Manager μπορείτε να βλέπετε τα ακυρωμένα ασφαλιστικά συμβόλαιά σας μέσα από την καρτέλα Εικόνα Γραφείου και να έχετε το απαραίτητο reporting για να μπορείτε να κάνετε τη δουλεία σας πιο αποτελεσματική, εξοικονομώντας χρόνο!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eighteen + ten =