Έχετε σκεφτεί το blogging;

1Εκτός από το υπάρχον πελατολόγιο, ένας ασφαλιστικός σύμβουλος χρειάζεται και νέους πελάτες. Τα πράγματα σήμερα είναι πιο εύκολα από ποτέ λόγω διαδικτύου, όπου μπορείτε να διαφημιστείτε ή να προβληθείτε οπουδήποτε, δεν υπάρχουν γεωγραφικά όρια και έχετε πρόσβαση σε πελάτες κάθε ηλικίας και ειδικότερα σε νέους ηλικιακά πελάτες.

 

Η σημερινή κουλτούρα επιτάσσει μια διαδικτυακή έρευνα για οτιδήποτε. Ο καταναλωτής, πρώτα θα ερευνήσει και μετά θα εμπιστευθεί! Στόχος σας είναι σε αυτή την αναζήτηση να βρει και να επιλέξει εσάς!

 

Γι αυτό, μπορεί μια σελίδα στα social media να μην είναι αρκετή, αλλά να χρειάζονται περισσότερα.

Εδώ έρχεται το blogging.  Τα σημεία στα οποία θα σας βοηθήσει είναι δύο:

  • Αυξάνει το SEO(Search Engine Optimization), δηλαδή σε μια μηχανή αναζήτησης όπως η google, με ένα blog θα εμφανίζεται το όνομά σας όλο και πιο συχνά στους όρους αναζήτησης.
  • Το περιεχόμενο ανήκει σε εσάς. Ό,τι κι αν συμβεί, όσα έχετε ανεβάσει είναι οι δικές απόψεις, tips και εμπειρίες, τα οποία δεν πρόκειται να χαθούν και αυξάνουν την αξιοπιστία σας, ενώ γίνεστε διάφανος, γεγονός που εκτιμάται από νεότερους πελάτες!

 

Όσο για τη θεματολογία, εδώ είναι μερικές ιδέες:

Μιλήστε για την ασφάλιση και όσα μόνο ένας ασφαλιστής γνωρίζει

Τι είναι η ασφάλιση ζωής, υγείας, συνταξιοδοτική κτλ. Εξηγήστε πως μπορεί να βοηθήσει τον καταναλωτή.

Πείτε τι σας αρέσει από τη δουλειά σας

Μοιραστείτε εμπειρίες

Customer stories, τι λένε οι ικανοποιημένοι πελάτες σας;

Διαφημιστείτε

Αναλύστε ασφαλιστική ορολογία, ψιλά γράμματα και τι μπορεί να σημαίνουν

Νέα των ασφαλιστικών εταιρειών που συνεργάζεστε

Αλλαγές στον ασφαλιστικό κλάδο και πως επηρεάζουν τον καταναλωτή

Προσφέροντας στον καταναλωτή πληροφορίες δίνετε αξία στη δουλειά σας, αφού δείχνετε όλη σας την εμπειρία και την εξειδίκευσή σας σε συγκεκριμένους τομείς.

 

Οι ενδιαφερόμενοι για ασφάλιση σήμερα αναζητούν πληροφορίες διαδικτυακά και απαιτείται να προσαρμοστείτε στα δεδομένα της αγοράς.

 

Οι χρήστες του διαδικτύου και ειδικά οι εξοικειωμένοι με τα social media και την προσωπική προβολή, θέλουν να ξέρουν τι άνθρωπος είναι ο ασφαλιστής τους. Η προβολή σας ως επαγγελματία, με όλες τις απόψεις σας και με διάθεση για βοήθεια θα σας κάνει να ξεχωρίσετε και θα σας φέρει νέους πελάτες.

 

Ήδη γνωρίζετε από τους πελάτες σας τι είναι αυτό που θέλουν να μάθουν γύρω από την ασφάλιση. Συγκεντρώστε τις ερωτήσεις που σας κάνουν και απαντήστε σε όλα αυτά μέσα από το blog σας!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

  1 comment for “Έχετε σκεφτεί το blogging;

  1. Τζένη Κουμενδούρου
    May 19, 2015 at 3:13 pm

    Με ενδιαφέρει να ενημερώνομαι για τους σύγχρονους τρόπους πωλήσεων

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × four =