Προσέγγιση πελατών μέσω Social Media

social_mediaΣτον ασφαλιστικό κλάδο θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχουν δύο κατηγορίες πελατών. Οι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και οι μη. Η κατηγοριοποίηση δεν έχει να κάνει με ηλικία, φύλο ή οτιδήποτε άλλο, παρά μόνο με το κατά πόσο κάποιος εξοικειωμένος είναι με την τεχνολογία και κυρίως με τα social media, εφόσον μιλάμε για προσέγγιση πελατών. Υπάρχουν άνθρωποι άνω των 40 που ασχολούνται με τα κοινωνικά δίκτυα περισσότερο από κάποιον κάτω των 30.

 

Για έναν ασφαλιστικό σύμβουλο αυτό σημαίνει ότι πλέον έχει δύο επιλογές προσέγγισης, μέσω διαδικτύου και παραδοσιακά.

 

Η παραδοσιακή προσέγγιση αφορά την ομάδα των μη εξοικειωμένων με την τεχνολογία και μπορεί να είναι μέσα από συστάσεις, τηλέφωνα, παραδοσιακές διαφημίσεις σε εφημερίδες, ραδιόφωνο κτλ.

 

Όσο για τους εξοικειωμένους με τη τεχνολογία και ενεργούς στα social media, τα πράγματα αλλάζουν. Το βασικότερο που πρέπει να τονιστεί εδώ είναι ότι η αγορά τείνει να γίνεται ενήμερη τεχνολογικά όλο και περισσότερο. Αν δεχτούμε αυτή τη παραδοχή θα πρέπει να προσαρμοστείτε στα νέα τεχνολογικά δεδομένα άμεσα για να καταφέρνετε να ενισχύετε το πελατολόγιό σας. Άλλωστε οι τεχνολογικά ενήμεροι πελάτες σας είναι και η γενιά που ηλικιακά αποτελεί τους πελάτες στους οποίους πρέπει να στοχεύετε, όπως γενιά Υ.

 

Πως θα τους κερδίσετε;   Προβάλετε την καθημερινότητά σας!

 

Με τα κοινωνικά δίκτυα αυτό που μας ενδιαφέρει είναι οι ανθρώπινες ιστορίες, τι συμβαίνει στη ζωή του κάθε διαδικτυακού φίλου μας. Για να σας εμπιστευθούν πρέπει ένα κομμάτι της ζωής σας να βγαίνει προς τα έξω, ο πελάτης σας να έρχεται σε επαφή με την ανθρώπινη και όχι την επαγγελματική πλευρά σας. Μοιραστείτε κομμάτια της ζωής σας και με την οικειότητα που αναπτύσσεται θα κερδίζετε και τους πελάτες σας.

 

Στο σημείο αυτό να διευκρινίσουμε ότι δεν είναι απαραίτητο να προβάλετε κάθε πτυχή της προσωπικής σας ζωής, εξίσου σημαντικό είναι να ανεβάζετε και περιεχόμενο γενικά, όπως δημοσιεύσεις ή βίντεο, ανεξάρτητα από την ασφάλιση. Γενικότερα, η έντονη διαδικτυακή παρουσία, δένει το κοινό μαζί σας και προσθέτει αξία.

 

Άλλωστε, στον ασφαλιστικό σύμβουλο ειδικά, δεν αναζητάμε μόνο τον επαγγελματία αλλά έναν άνθρωπο εμπιστοσύνης.

 

Το να γίνετε σημείο αναφοράς και κάθε διαδικτυακός φίλος σας να διαβάζει κάτι δικό σας μέσα στη μέρα του είναι ζωτικής σημασίας, είτε πρόκειται για κάτι που σας συνέβη είτε για μια ενδιαφέρουσα δημοσίευση.

 

Ο στόχος σας είναι οι πελάτες σας να συνδεθούν μαζί σας, να σας εκτιμήσουν και να σας εμπιστευθούν για την ασφάλισή τους.

 

Για επιτυχημένη παρουσία στα social media μπορείτε να κατεβάσετε το ebook του  Insurance Manager “Οδηγός Social Media για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές” πατώντας εδώ.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × 3 =