Έχετε φτιάξει σωστά το ασφαλιστικό σας site;

ασφαλιστικό google SEOΈνας ασφαλιστικός σύμβουλος ή ένα ασφαλιστικό πρακτορείο μπορεί να διαθέτει τη δική του ιστοσελίδα. Το ζητούμενο σε αυτή την περίπτωση είναι η ιστοσελίδα να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της google για να μπορείτε να έχετε πελάτες.

Υπάρχουν μικρά tips που θα σας βοηθήσουν σε αυτό.

 

Πως λειτουργεί η αναζήτηση:

Κάθε φορά που ένας πιθανός πελάτης πραγματοποιεί αναζήτηση για ασφαλιστικό σύμβουλο η google φέρνει αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα που θα φέρει τα επιλέγει ανάλογα με τον τίτλο και το περιεχόμενο της σελίδας σας.

 

4 βήματα για καλύτερο περιεχόμενο:

 

  1. Τίτλος

Βεβαιωθείτε ότι στον τίτλο της ιστοσελίδας περιλαμβάνονται λέξεις σχετικές με το αντικείμενο της ασφάλισης, π.χ. «ασφαλιστικό πρακτορείο», «ασφαλιστικό γραφείο κτλ. Επιπλέον, επειδή πολλές φορές αναζητάμε ασφαλιστικό σύμβουλο με βάση την περιοχή, μπορείτε να προσθέσετε και την περιοχή. Για παράδειγμα εάν δραστηριοποιήστε στο Ηράκλειο, οι κάτοικοι εκεί θα αναζητήσουν «ασφαλιστής στο Ηράκλειο» και εκεί θα πρέπει να εμφανιστεί η σελίδα σας!

 

 

  1. Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο της σελίδας πρέπει επίσης να περιέχει πολλές φορές λέξεις σχετικές με την ασφάλιση. Στο περιεχόμενο οι σχετικές λέξεις είναι πολύ περισσότερες και αυτό σας βοηθάει γιατί μπορείτε να προσθέσετε ακόμη πιο εξειδικευμένες, όπως για παράδειγμα ασφάλειες ζωής, ασφάλιση αυτοκινήτου κτλ. Το κλειδί εδώ είναι να εμφανίζονται αυτές οι λέξεις/φράσεις όσο το δυνατόν περισσότερες φορές.

 

  1. Εικόνες

Εδώ είναι ένα σύνηθες λάθος, οι τίτλοι των εικόνων έχουν σαν λεζάντα «εικόνα 1». κι αυτό στοιχίζει επισκέπτες. Κάθε λεζάντα των εικόνων σας πρέπει να περιέχει τη λέξη ασφάλιση ή ένα παράγωγο της. Αν στην εικόνα υπάρχει αυτοκίνητο, η εικόνα θα πρέπει να γράφει ασφάλιση αυτοκινήτου και όχι αυτοκίνητο. Η google δεν διαβάζει εικόνες, διαβάζει τίτλους, αξιοποιήστε το σωστά.

 

  1. Ανανέωση περιεχομένου

Πόσο συχνά αλλάζετε το περιεχόμενο της σελίδας σας; Η google σας βρίσκει καλύτερα όταν υπάρχει κινητικότητα στη σελίδα σας εκ των έσω, δηλαδή όταν το περιεχόμενο ανανεώνεται. Μπορείτε να αλλάζετε κάτι μικρό στο site σας, όπως είναι στην αρχική σας σελίδα η προώθηση ενός είδους ασφάλισης.

 

 

Τέλος, εξίσου σημαντική είναι η αξιολόγηση της σελίδας σας. Η Google προτιμάει τις γρήγορες και mobile friendly ιστοσελίδες γι αυτό και σας δίνει δύο εργαλεία για να τεστάρετε την απόδοση  της ιστοσελίδας σας, το ένα είναι κατά πόσο είναι φιλικό το site σας σε κινητά και tablet και το δεύτερο σας δείχνει ποια είναι η ταχύτητα απόκρισης της ιστοσελίδας και τι πρέπει να αλλάξετε για καλύτερη απόδοση.

 

Δείτε αν το site σας είναι mobile friendly ή  βρείτε τι βελτιώσεις στην ταχύτητα επιδέχεται η σελίδα σας.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × five =