Facebook page tips

facebook_insurance
Κάθε ασφαλιστικό γραφείο ή πρακτορείο, ακόμη και κάθε ανεξάρτητος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, χρειάζεται μια σελίδα στο facebook, κυρίως γιατί είναι απαραίτητη η online παρουσία. Πιθανοί πελάτες σας βρίσκονται στο facebook και θα σας αναζητήσουν, ειδικότερα όσοι ανήκουν στη γενιά Υ, που πρέπει να είναι και το βασικότερο target group σας.

Για να είναι λοιπόν αποδοτική μια σελίδα και να σας προσφέρει τα απαραίτητα χρειάζεται εκτός από το περιεχόμενο να έχει και όλα τα στοιχεία που θα κάνουν όσους την επισκέπτονται να αλληλεπιδρούν.

 

Εικόνες

Αυτό  που βλέπει κάποιος όταν επισκέπτεται τη σελίδα σας είναι η εικόνα χρονολογίου και μετά όλα τα υπόλοιπα.  Το πρώτο που πρέπει να προσέξετε στην εικόνα που θα επιλέξετε είναι οι διαστάσεις: 851x315px. Υπάρχει ένας «κανόνας» ότι το κείμενο σε μια εικόνα δεν πρέπει να ξεπερνά το 20%, εφαρμόστε τον. Προτιμήστε να επιλέξετε μια εικόνα που προκαλεί στον επισκέπτη μια ευχάριστη διάθεση, εν προκειμένω και μια αίσθηση «ασφάλειας» και ηρεμίας.

 

Call to Action

Αυτό που θέλετε να πετύχετε είναι μια αλληλεπίδραση με τη σελίδα σας: Follow, add, message κτλ. Πλέον το facebook σας δίνει και  τη δυνατότητα να προσθέσετε μία ακόμη επιλογή: Επικοινωνήστε μαζί μας. Σε περίπτωση που διαθέτετε κάποια ιστοσελίδα είναι σημαντικό να το προσθέσετε και να εμφανίζεται η φόρμα επικοινωνίας της σελίδας σας.

 

Περιεχόμενο

Το πόσο συχνά και πότε δημοσιεύετε στη σελίδα σας παίζει καθοριστικό ρόλο. Για παράδειγμα είναι καλύτερα να δημοσιεύετε ώρες που οι περισσότεροι φίλοι της σελίδας σας θα είναι εντός και θα δουν τη δημοσίευση. Παράλληλα η συνεχής δημοσίευση μπορεί να είναι κουραστική και να φέρει αντίθετα αποτελέσματα.

 

Καρφίτσωμα

Κάποιες δημοσιεύσεις είναι καλύτερες από κάποιες άλλες. Μία από τις καλύτερες θα πρέπει να τη καρφιτσώνετε στην κορυφή και να είναι η πρώτη που θα εμφανίζεται όταν θα επισκέπτεται κάποιος τη σελίδα σας.

 

Καρτέλες

Χρονολόγιο, πληροφορίες, φωτογραφίες, βίντεο κτλ. είναι μερικές από τις επιλογές που σας δίνονται για τις καρτέλες που θα εμφανίζονται. Επιλέξτε τις πιο σημαντικές κι αυτές που θα κάνουν τον επισκέπτη να μείνει περισσότερη ώρα στη σελίδα σας.

 

Στο επάγγελμα που έχετε επιλέξει χρειάζεται διαφάνεια και εκτός από τη σελίδα για τη δουλειά σας χρειάζεστε προβολή και της δικής σας εικόνας. Η επιλογή ασφαλιστή βασίζεται σε σχέση εμπιστοσύνης και η εικόνα που θα δει ο πιθανός πελάτης σας θα πρέπει να τονώσει την αίσθηση της εμπιστοσύνης του.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen + 8 =