Προσφέρετε «δωρεάν» τη συμβουλευτική σας

asfalistikos_simvoulosΣτην ψηφιακή εποχή και με την έξαρση της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια έχουμε συνηθίσει σε δωρεάν υπηρεσίες, όπως κοινωνικά δίκτυα, εφαρμογές και υπηρεσίες που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Η ιδέα του free είναι διαδεδομένη και επιδιώκουμε οτιδήποτε διαδικτυακό χρησιμοποιούμε να είναι δωρεάν.

Από την άλλη πλευρά, ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής προσφέρει δωρεάν τη συμβουλευτική του, επικοινωνώντας με τους πελάτες του και βοηθώντας τους να ανακαλύψουν τι είναι αυτό που χρειάζονται από την ασφάλιση.

 

Το ζητούμενο λοιπόν είναι να προωθήσετε τις δωρεάν υπηρεσίες που προσφέρετε μέσα από το διαδίκτυο για να προσεγγίσετε υποψήφιους πελάτες.

 

Υπάρχει ένα κομμάτι του πληθυσμού εξοικειωμένο με την διαδικτυακή επικοινωνία και αποτελεί τους πελάτες στους οποίους «στοχεύει» ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και μια ασφαλιστική εταιρεία.

 

Η συμβουλευτική του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, εννοώντας εδώ τις πρώτες επαφές με τον υποψήφιο πελάτη, είναι δωρεάν αλλά απαιτεί από τον πελάτη είτε να έρθει στο γραφείο σας είτε να σας δεχτεί στο σπίτι του.

 

Το διαδίκτυο όμως ανοίγει νέες προοπτικές. Η δυνατότητα ο πιθανός ασφαλιζόμενος να μπορεί να σας κάνει ερωτήσεις χωρίς να απαιτείται να βρίσκεστε στον ίδιο χώρο είναι απαραίτητη και μπορεί να είναι εξαιρετικά ωφέλιμη.

 

Η διαδικτυακή επικοινωνία είναι πιο εύκολη για τον πελάτη, αφού δεν σας έχει απέναντί του, είστε ένας άγνωστος και νιώθει μεγαλύτερη ελευθερία να κάνει ακόμη και «χαζές» ερωτήσεις. Από την άλλη υπάρχει μία αόριστη δέσμευση να εμπιστευθεί εσάς, που σας έχει μιλήσει και τον εξυπηρετήσατε, χωρίς να επιδιώκετε την άμεση απάντηση του.

 

Το κλειδί εδώ είναι να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του υποψήφιου πελάτη απαντώντας σε ερωτήσεις και προσπαθώντας να ενισχύσετε την επικοινωνία χωρίς να καθοδηγείτε τον συνομιλητή σας ή να τον προτρέπετε να αγοράσει.

 

Πως θα χτίσετε το δίκτυο επικοινωνίας σας

Το δύσκολο κομμάτι δεν είναι οι απαντήσεις αλλά το πώς θα χτίσετε και θα προωθήσετε ένα τέτοιο δίκτυο επικοινωνίας.

 

Μέσω της ιστοσελίδας σας

Υπάρχουν εργαλεία live chat (zopim, olark, userlike είναι ορισμένα που έχουν διαθέσιμο free plan), τα οποία σας επιτρέπουν να υπάρχει στην σελίδα σας messenger και να φαίνεται πότε είστε online για να απαντήσετε σε ερωτήσεις.

 

Χρησιμοποιώντας ένα τέτοιο εργαλείο, όταν ένας χρήστης έρχεται στη σελίδα σας, εμφανίζεται ένα παράθυρο στο οποίο μπορεί να σας κάνει ερωτήσεις. Είναι πιο εύχρηστο από τη συμπλήρωση ενός contact form και προτρέπει τον επισκέπτη να σας μιλήσει τη στιγμή ακριβώς που έχει χρόνο και διάθεση για τις απαντήσεις σας.

 

Μέσω των κοινωνικών δικτύων

Είτε μέσα από σελίδες είτε μέσα από το προφίλ σας σε κοινωνικό δίκτυο, θα πρέπει να προτρέπετε τους φίλους ή ακόλουθους να επικοινωνήσουν μαζί σας για ερωτήσεις. Τα κοινωνικά δίκτυα για έναν ασφαλιστικό σύμβουλο είναι απαραίτητα και μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την εικόνα σας. Στην επιλογή ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, δεδομένου ότι μιλάμε για σχέση εμπιστοσύνης, θέλουμε όλοι να ξέρουμε και κάποια προσωπικά στοιχεία, επομένως η χρήση των social media και η προβολή προσωπικών σας στοιχείων είναι απαραίτητη.

 

 

Η επικοινωνία με υποψήφιους και πιθανούς πελάτες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς ενός ασφαλιστικού συμβούλου και καλό θα ήταν να το επιδιώκετε με κάθε τρόπο. Ακόμη πιο ωφέλιμο  θα ήταν να προωθήσετε την ιδέα αυτή και στους συνεργάτες σας.

 

Ακόμη και ο πελάτης που δεν θα επιλέξει ασφάλιση, η ιδέα της «δωρεάν» συμβουλευτικής ακούγεται ενδιαφέρουσα. Προωθώντας την επικοινωνία έχετε κερδίσει μαθαίνοντας τις ανάγκες των καταναλωτών και μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή τη γνώση για τους υπόλοιπους πελάτες και για να αναπτύξετε τη στρατηγική σας. Άλλωστε ο ορισμός του marketing είναι να δείτε ποια είναι η αγορά σας και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να την προσεγγίσετε.

 

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν περιορίζεται στην έκδοση συμβολαίων, έχει ένα διαχειριστικό φόρτο και έχει αναλάβει ο ίδιος την προώθηση της ασφάλισης, όπως ακριβώς κάνουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 + 11 =