Δημοσιεύσεις ασφαλιστικών συμβούλων στα social media

 

social_media_insuranceΟι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν μεταβάλει κατά πολύ τον τρόπο που λειτουργεί η ασφάλιση. Μια αλλαγή των τελευταίων ετών είναι τα social media, τα οποία, ειδικά για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, είναι χρήσιμο εργαλείο προβολής και προώθησης.

Αν οι πελάτες σας είναι συνδεδεμένοι μαζί σας σε κοινωνικά δίκτυα είναι πιθανό να ψάχνουν «τι είναι» ο ασφαλιστής τους ή ο πιθανός ασφαλιστής τους.

Το περιεχόμενο που πρέπει να ανεβάζει ένας ασφαλιστικός σύμβουλος στη σελίδα του πρέπει να ακολουθεί κάποιους κανόνες.

 

Προσωπικές πεποιθήσεις

Οι προσωπικές σας επιλογές, όπως για παράδειγμα οι πολιτικές πεποιθήσεις σας, είναι καλό να μένουν εκτός κοινωνικών δικτύων όταν οι πελάτες σας έχουν πρόσβαση σε αυτά. Οι πελάτες σας θα ήταν καλό να βλέπουν μια ουδέτερη στάση αναφορικά με τις προσωπικές σας πεποιθήσεις γιατί οι διαφωνίες μπορεί να προκαλέσουν αρνητικές εντυπώσεις και να σας στερήσουν πελάτες. Μπορείτε να επιλέξετε οι δημοσιεύσεις σας να είναι εμφανής στους φίλους και όχι στους πελάτες σας.

Η εμπιστοσύνη και οι ικανότητες είναι ανεξάρτητες από τις προσωπικές επιλογές ενός επαγγελματία, μπορεί ωστόσο να έρθουν σε δεύτερη μοίρα όταν δεν συμφωνούμε με τις απόψεις του ασφαλιστή μας.

 

 

Ειδήσεις

Κι εδώ είναι απαραίτητη η ουδετερότητα και απαιτείται προσοχή. Πολλές φορές βλέπουμε ψευδή άρθρα ή κείμενα τα οποία δημοσιεύονται με σκοπό να μαζέψουν clicks. Όταν  μια είδηση είναι αμφισβητούμενης προέλευσης ή ανυπόγραφη πιθανότατα πρόκειται για μια ιστορία που είναι εν μέρει αληθής. Επειδή οι πελάτες σας μπορεί να παρακολουθούν τις δημοσιεύσεις σας, καλό είναι δημοσιεύετε εξακριβωμένες  ειδήσεις.

Απαραίτητο φυσικά είναι να δημοσιεύετε και σχετικές με την ασφάλιση ειδήσεις, ώστε να δείχνετε στους πελάτες σας ότι «ψάχνεστε» γύρω από το επάγγελμά σας και  τους ενημερώνεται για αλλαγές που μπορεί να τους ενδιαφέρουν.

 

 

Φωτογραφίες και προσωπικά δεδομένα

Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι πελάτες σας, δεδομένου ότι η ασφάλιση είναι σχέση εμπιστοσύνης, θέλουν να ξέρουν για εσάς όσο το δυνατόν περισσότερα. Φωτογραφίες με πράγματα που κάνετε, δημοσιεύσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντά σας και στιγμές τις καθημερινότητας σας μπορεί να αυξήσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης και κάνουν τους πελάτες σας να σας γνωρίζουν καλύτερα.

Ιδίως οι νεότεροι σε ηλικίες πελάτες σας, χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα έχουν την τάση να ψάχνουν και να βρίσκουν πληροφορίες για εσάς. Χτίστε την εικόνα σας στα κοινωνικά δίκτυα έτσι που να φαίνεται ότι αξίζει να σας εμπιστευθούν.

 

 

Επειδή ένα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα είναι προσωπικό και δεν περιλαμβάνει μόνο τους πελάτες σας, μπορείτε είτε να έχετε ένα δεύτερο επαγγελματικό προφίλ είτε να επιλέγετε ποιες είναι οι δημοσιεύσεις για τους φίλους σας και ποιες για όλους.

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

19 + 17 =