Marketing από τους ασφαλιστές; Φυσικά και είναι απαραίτητο!

Το marketing είναι απαραίτητο για όλες τις επαγγελματικές ομάδες και για κάθε κομμάτι της αγοράς. Αποτελεί την κύρια έκφραση «τοποθέτησης» ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στην αγορά. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια και κυρίως με το internet το marketing έχει αποκτήσει πολύ σύγχρονες και διαμορφωτικές μορφές, οι οποίες μάλιστα συχνά συνοδεύονται από μικρό ή και ελάχιστο κόστος για να υλοποιηθούν.

 

Ας δούμε λοιπόν 3 απλές και εξαιρετικά προσιτές marketing τακτικές που πρέπει να ακολουθεί ο σύγχρονος ασφαλιστής προκειμένου να σταθεί στην απαιτητική αγορά.

 

–         Email Marketing: Δημιουργήστε μια βάση με emails από πελάτες σας ή και εν δυνάμει πελάτες σας. Στη συνέχεια, ανά τακτά χρονικά διαστήματα φτιάξτε προωθητικό περιεχόμενο για τις υπηρεσίες σας και προωθήστε το ομαδικά στις διευθύνσεις email που έχετε στην κατοχή σας. Φυσικά, πάντα ενδιαφέρον έχουν οι προσφορές, ωστόσο πρέπει να έχετε κατά νου ότι το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε δεν πρέπει να έχει άκρως διαφημιστικό ύφος αλλά κυρίως φιλική και ενημερωτική προσέγγιση. Προσέξτε το email να έχει ένα δυνατό τίτλο και να μην είναι «φορτωμένο» με πολύ υλικό που ο παραλήπτης θα αποφύγει να διαβάσει.

 

Κόστος για εσάς: 0!

 

–         Επικοινωνία με sms: Mια πολύ αποτελεσματική μορφή επικοινωνίας με τους πελάτες σας είναι τα sms. Με αυτά μπορείτε να τους ειδοποιείτε για τυχόν αλλαγές στην κατάσταση του συμβολαίου τους (π.χ. λήξη, ανανέωση κλπ) αλλά και για άλλες προσφορές που κρίνετε πως μπορεί να τους ενδιαφέρουν. Μάλιστα, ασφαλιστικά λογισμικά όπως το Insurance Manager διαθέτουν εφαρμογή για να στείλετε sms στους πελάτες σας, με πολύ απλές κινήσεις και με περιεχόμενο που εσείς θα επιλέξετε.

 

Κόστος για εσάς: Ελάχιστο! (Eιδικά αν χρησιμοποιήσετε και τη σχετική εφαρμογή του Insurance Manager)

 

–         Ερωτηματολόγια: Ένας καλός τρόπος να κρατάτε συχνή επαφή με τους πελάτες σας, να τους δίνετε αξία αλλά να λαμβάνετε και πληροφόρηση σχετικά με το πόσο ικανοποιημένοι ή και δυσαρεστημένοι μπορεί να είναι,  είναι τα ερωτηματολόγια. Φτιάξτε 2,3 διαφορετικά και καλέστε ηλεκτρονικά ή και προσωπικά τους πελάτες σας να τα απαντήσουν. Το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει γιατί είναι πιθανό πως θα δείτε πράγματα που δεν περιμένατε. Επίσης, αργότερα τα αποτελέσματα μπορούν να αποτελέσουν πολύ ενδιαφέρον υλικό για να επικοινωνείτε και με email. Πχ. Αν διαπιστώσετε από απαντήσεις ότι για κάποιο λόγο πολλοί θα ενδιαφερόντουσαν να ασφαλίσουν τώρα την κατοικία τους, μπορείτε να συντάξετε ένα πολύ ενδιαφέρον emailμε τίτλο «To70% επιθυμεί να βρει τώρα μια προσιτή λύση ασφάλισης κατοικίας. Εσείς;».

 

Κόστος για εσάς: 0! (ίσως η εκτύπωση των ερωτηματολογίων αν επιλέξετε να τα δίνετε έντυπα στους πελάτες σας, και όχι ηλεκτρονικά).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 − one =