5 συμβουλές πώλησης για νέους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές

sales tipsΠολλοί είναι αυτοί που δίνουν σήμερα συμβουλές πώλησης σε νέους επαγγελματίες. Λίγοι είναι όμως αυτοί που έχουν πραγματική εμπειρία και γνώση του αντικειμένου για να το κάνουν σωστά. Εμείς μιλήσαμε με επιλεγμένους συνεργάτες μας και τους ζητήσαμε να μας πουν ποιες είναι οι 5 σημαντικότερες συμβουλές πώλησης που θα έδιναν τώρα σε ένα νέο ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.

Τις καταγράψαμε και σας τις παρουσιάζουμε:

 

–         Συμβουλή 1: Ρωτήστε τον πελάτη για τις ηλικίες των παιδιών του και δείξτε το ενδιαφέρον σας για αυτά (αν φυσικά έχει παιδιά). Θα διαπιστώσετε πως όταν ο πελάτης αναφέρεται στα παιδιά του αποκτά αυτομάτως πολύ πιο μαλακή διάθεση και ύφος. Το δικό σας ενδιαφέρον για την οικογένεια του θα τον κάνει να σας εκτιμήσει.

 

–         Συμβουλή 2: Μιλάτε λίγο, ακούτε περισσότερο. Η πολυλογία δεν ταιριάζει στους νέους Διαμεσολαβητές. Μπορεί σας οδηγήσει σε λάθη αλλά και να γίνετε κουραστικοί. Επίσης, αν εσείς μιλάτε συνέχεια δεν θα καταλάβετε ποτέ ουσιαστικά τι σκέφτεται και τι ακριβώς θέλει ο πελάτης. Για αυτό φροντίστε να λέτε λίγα και να ακούτε πολλά!

 

–         Συμβουλή 3: Περιγράψτε ένα περιστατικό από την εκπαίδευσή σας. Την ώρα της συζήτησης με τον πελάτη και μάλιστα όσο πιο κοντά στην αρχή της γίνεται, αναφέρετε μια «ιστορία» ή ένα περιστατικό από τη διαδικασία εκπαίδευσής σας. Αν μάλιστα αυτό το περιστατικό έχει και χιούμορ τότε θα είναι ιδανικό. Ετσι θα περάσετε το μήνυμα ότι παρά το νεαρό της ηλικίας σας είστε σωστά εκπαιδευμένοι.

 

–         Συμβουλή 4: Μη χρησιμοποιείτε ασφαλιστική «αργκό». Πολλοί νέοι Διαμεσολαβούντες για να δείξουν ότι ξέρουν τη δουλειά τους παρασύρονται και χρησιμοποιούν πολύ τη λεγόμενη ασφαλιστική αργκό, συχνά μπερδεύοντας χειρότερα τον πελάτη. Αυτή η πρακτική είναι λάθος. Χρησιμοποιήστε προσεκτικά μόνο 2,3 λέξεις της ασφαλιστικής ορολογίας για να αποκτήσετε κύρος. Γενικά όμως φροντίστε να μιλάτε απλά, καθαρά και δυνατά.

 

–         Συμβουλή 5: Μαγνητοσκοπήστε και αξιολογήστε τον εαυτό σας. Φροντίστε να μαγνητοφωνήσετε μια από τις συζητήσεις σας με έναν απαιτητικό πελάτη. Στη συνέχεια ακούστε την κουβέντα αρκετές φορές αξιολογώντας κάθε φορά διαφορετικά πράγματα. Ξεκινήστε με την αξιολόγηση του τόνου και της χροιάς της φωνής σας σε διαφορετικές περιπτώσεις.

 

Εσείς έχετε να προσθέσετε κάποια επιπλέον χρήσιμη συμβουλή;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 + 17 =