Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων με χρήση SMS

customer-satisfaction1

Αρνητική εντύπωση προκαλεί στους καταναλωτές το γεγονός ότι αφότου αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία παύουν να  λαμβάνουν την εξυπηρέτηση που τους αξίζει. Είναι σημαντικό η επικοινωνία με τον ασφαλιζόμενο να μην σταματά τη στιγμή που υπογράφεται το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, αλλά να συνεχίζεται, έτσι ώστε να υπενθυμίζετε στον ασφαλιζόμενο ότι είστε ενεργός και ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή του.

 

Είναι σημαντικό να έχετε ένα πλήρες αρχείο επικοινωνίας από κάθε ασφαλιζόμενο και πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία που τον αφορούν για  να μπορείτε μέσα από τις πληροφορίες να δείτε τις ανάγκες του. Ο ασφαλιζόμενος εισπράττει το ενδιαφέρον σας και του επιβεβαιώνετε ότι έκανε τη σωστή επιλογή, δείχνοντας ότι ενδιαφέρεστε πρωτίστως για την κάλυψη των αναγκών του και όχι μόνο για άμεσο κέρδος.

 

Πολύ σημαντικό είναι ο ασφαλιζόμενος να ενημερώνεται νωρίτερα για την επερχόμενη λήξη του ασφαλιστήριου συμβολαίου. Με την υπενθύμιση αυτή, κερδίζετε όχι μόνο μέσα από ενδεχόμενη ανανέωση, αλλά κυρίως, γιατί δείχνετε πως ενδιαφέρεστε για το επόμενο βήμα του ασφαλιζόμενου. Καλό θα ήταν, η ενημέρωση να συνοδεύεται και από μια αντίστοιχη πρόταση για ανανέωση ή μεταβολή του ασφαλιστικού συμβολαίου, η οποία θα φροντίσετε να καλύπτει ακόμη περισσότερο τις ανάγκες του συγκεκριμένου ασφαλιζόμενου.

 

Δίνοντας χρόνο στον ασφαλιζόμενο να αποφασίσει τι θα κάνει με την ασφάλειά του, ευνοείστε γιατί αποφεύγετε να του δημιουργήσετε το άγχος της τελευταίας στιγμής για κάτι τόσο σημαντικό όσο η ασφάλεια. Επιπλέον, δεν δημιουργείτε πίεση στον ασφαλιζόμενο και του δείχνετε έμπρακτα ότι είστε εκεί για να τον βοηθήσετε μέχρις ότου αποφασίσει την επόμενη κίνησή του.

 

Μια καλή τεχνική είναι ένα αυτοματοποιημένο SMS σε εορταστικές περιόδους, σε ονομαστικές εορτές ή γενέθλια  κ.τ.λ. Με αυτό κερδίζετε και πάλι, γιατί η συχνή επικοινωνία οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα, αυξάνει τα επίπεδα εμπιστοσύνης και το σημαντικότερο είναι πως ο ασφαλιζόμενος νοιώθει ότι λαμβάνει την προσοχή που του αξίζει.

 

Το Insurance Manager  σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την επικοινωνία με τους πελάτες σας- με πλήρες ιστορικό, και να έχετε πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία που αφορούν τον κάθε πελάτη σας, είτε είναι συμβόλαια που ίσως τον ενδιαφέρουν είτε απλά κάποια επιπλέον κάλυψη που μπορεί να χρειάζεται. Υπενθυμίζει γενέθλια, έχει ενσωματωμένο εορτολόγιο και επιτρέπει τη μαζική αποστολή προσωποποιημένων SMS μέσα από την εφαρμογή. Πλέον το Insurance Manager έχει υλοποιήσει γέφυρα με τις εταιρείες μηνυμάτων:

 

Περιηγηθείτε στο blog  μας για περισσότερα!

Δείτε εδώ περισσότερες λειτουργίες του Insurance Manager!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two + 12 =