Τι αντιμετωπίζει ο ασφαλιστής του σήμερα

problemsΟ ασφαλιστικός διαμεσολαβητής του σήμερα καλείται να αντιμετωπίσει περισσότερα προβλήματα από κάθε άλλη περίοδο. Από τη μία η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά και από την άλλη ένα πολύπλοκο εξωτερικό περιβάλλον, επηρεάζουν καθοριστικά τη δουλειά του ασφαλιστή.

 

Όσον αφορά το εξωτερικό περιβάλλον, έχει θεσπιστεί μια δυσμενής φορολογική πολιτική για τον κλάδο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ενδεικτικά, για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή προβλέπεται ήδη προείσπραξη φόρου και από το  2015 αναμένεται να ισχύσει επιπλέον παρακράτηση 20% επί των προμηθειών του.

 

Άλλο ένα αγκάθι για τον ασφαλιστή θα αποτελέσει ο ασφαλιστικός Τειρεσίας, αφού το θέμα φαίνεται να επανέρχεται. Αν και δεν είναι ακόμα σαφής και ξεκάθαρος ο τρόπος λειτουργίας του, μπορεί επιφέρει μεγάλο πλήγμα σε μεγάλη μερίδα του ασφαλιστικού κλάδου.

 

Από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιρειών τώρα, παρατηρείται μία προσπάθεια υποβάθμισης της σπουδαιότητας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί πρόσφατο διαφημιστικό σποτ ασφαλιστικής εταιρείας, που προβάλλει τον ασφαλιστή ως μεσάζοντα. Τέτοιες κινήσεις λειτουργούν σε βάρος του ασφαλιστικού συμβούλου και κατ’ επέκταση σε βάρος του ασφαλιστικού κλάδου, αφαιρούν αξία από την εργασία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και επηρεάζουν αρνητικά τη γνώμη των καταναλωτών/ασφαλιζόμενων.

 

Άμεση και εμφανής συνέπεια αυτών είναι η μείωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών τα τελευταία χρόνια. Εν μέρει αυτό οφείλεται στο ότι ο ασφαλιστής παύει σταδιακά να υφίσταται ως δεύτερο επάγγελμα, ενώ υπάρχει και η τάση τα μικρά χαρτοφυλάκια να ενώνονται με μεγαλύτερα.
 
 

Λύσεις-τρόποι αντιμετώπισης

 

Ο ασφαλιστής έχει να αντιμετωπίσει ένα σύνθετο εξωτερικό περιβάλλον και η ανάγκη για λύση των προβλημάτων στον ασφαλιστικό κλάδο είναι επιτακτική και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.

 

Οι προβλέψεις  για την αύξηση της  παραγωγής ασφαλίστρων είναι δυσοίωνες και αναμένεται να παραμείνουν σε χαμηλά επίπεδα μέχρι το τέλος του 2015.

 

Η αύξηση της παραγωγής πρέπει να προωθηθεί με εξωστρέφεια. Ο ασφαλιστικός κλάδος πρέπει να φροντίσει να αξιοποιήσει όλες τις τεχνολογίες, να μοιράζεται πληροφορίες και τη γνώση του με διάφορες πολιτικές όπως το μάρκετινγκ, blogs  ή forums,με όλη την κοινότητα των ασφαλιστών, ώστε να επιλύονται  τα προβλήματα.

 

Εμείς, στην Insurance Manager μπορούμε να βοηθήσουμε τον ασφαλιστή παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στη διαχείριση του ασφαλιστικού πρακτορείου. Παρέχουμε στον χρήστη ένα πρόγραμμα που του δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να προβλέπει την ρευστότητα του γραφείου του. Βοηθάμε τον ασφαλιστή να εξοικονομήσει χρόνο και να μειώσει το διαχειριστικό κόστος μέσα από μια πληθώρα αυτοματοποιημένων λειτουργιών.
 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα νέα και tips!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twelve + eleven =