Δωρεάν εφαρμογές για καλύτερη οργάνωση

appsΤο Insurance Manager είναι εφαρμογή που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία προγραμματιστών και ασφαλιστών, οπότε γνωρίζουμε πόσο χρήσιμο και ωφέλιμο εργαλείο είναι ο υπολογιστής σας! Πως μπορεί, αν αξιοποιηθεί σωστά, να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε ενέργεια και χρόνο! Όταν μάλιστα μιλάμε για τη δουλειά του ασφαλιστή, που ο χρόνος σας είναι πολύτιμος και η παραγωγικότητά σας πρέπει να είναι υψηλή, τότε είναι επιτακτική και η χρήση του υπολογιστή!

 

Ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει εργαλείο marketing για τη δουλειά σας αλλά ως ασφαλιστής χρειάζεστε και τη σωστή οργάνωση! Έτσι, κάναμε μια μικρή έρευνα και σας παρουσιάζουμε μερικές εφαρμογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν με μόνη προϋπόθεση να διαθέτετε ένα email! Ξεχωρίσαμε και σας παρουσιάζουμε τις εξής:

 

dropbox Εδώ μπορείτε να ανεβάζετε εύκολα αρχεία, να τα αποθηκεύετε και να έχετε πρόσβαση σε αυτά από οποιονδήποτε υπολογιστή, tablet ή το κινητό σας! Μπορείτε να μοιράζεστε τα αρχεία σας στέλνοντας απλά το link και να είστε σίγουρος ότι δεν θα χαθούν!

 

AsanaΠρόκειται για online εφαρμογή που σας δίνει τη δυνατότητα να οργανώσετε τις καθημερινές σας εργασίες και να δημιουργείτε projects! Καταχωρείτε τι θέλετε να κάνετε και μέχρι πότε, μπορείτε να το χρησιμοποιείτε για να αναθέτετε εργασίες τόσο σε εσάς όσο και σε μέλη της ομάδας σας! Είναι εύχρηστο και θα σας βοηθήσει στην οργάνωση και διαχείριση των καθημερινών εργασιών σας!

 

Εφαρμογές που ξεχωρίσαμε είναι μερικές που παρέχονται από την google και με έναν λογαριασμό gmail μπορείτε να έχετε πρόσβαση συγκεντρωτικά σε υπηρεσίες που θα σας βοηθήσουν στην οργάνωση και διαχείριση τόσο του προσωπικού σας χρόνου όσο και στη δουλειά σας ως ασφαλιστής. Πιο αναλυτικά:

 

google drive Στο drive μπορείτε να ανεβάζετε αρχεία και φακέλους και να τα μοιράζεστε με όσους χρήστες επιθυμείτε! Είναι ταχύτερο και ευκολότερο από την αποστολή και λήψη emails με αρχεία και δεν είναι τόσο περιορισμένο σε όγκο όσο ένα email.

 

google calendar Το ημερολόγιο της google είναι ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο στο οποίο μπορείτε να προσθέτετε εργασίες που θέλετε να κάνετε, την ημέρα και ώρα που θα πρέπει αυτές να γίνουν! Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικά ημερολόγια και λειτουργεί ως ατζέντα. Είναι εύκολο να το συγχρονίσετε με το smartphone σας ώστε να ξέρετε τι έχετε να κάνετε όπου κι αν είστε!

 

google tasks offline Το συνιστούμε εάν θέλετε κάτι πολύ απλό! Ουσιαστικά πρόκειται για task reminder, όπου καταχωρείτε μια εργασία και την περιγραφή της, την ημερομηνία που θέλετε και είναι έτοιμο! Η δωρεάν έκδοση μπορεί να σας καλύψει σε αυτό το κομμάτι και είναι εξαιρετικά εύχρηστη και απλή εφαρμογή για να μην ξεχνάτε και να μην παραλείπετε τίποτα!

 

Wunderlist Chrome App Εύχρηστη εφαρμογή για διαχείριση εργασιών και καλύτερη οργάνωση! Σας δίνει τη δυνατότητα να καταχωρείτε εργασίες και υποεργασίες και να τις καταγράφετε όσο αναλυτικά θέλετε με ένα απλό enter! Το καλό είναι ότι η εφαρμογή μπορεί να λειτουργήσει και offline, ενώ διατίθεται στα ελληνικά!

 

Σας συνιστούμε να κάνετε μία έρευνα για να δείτε κατά πόσο μπορείτε να βρείτε εφαρμογές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τη δουλειά σας πιο απλή! Κι αν ανακαλύψετε κάτι καλύτερο μοιραστείτε το μαζί μας στα σχόλια!

 

Περιηγηθείτε στο blog μας για περισσότερα!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

nine − 7 =