Πετύχετε εν μέσω κρίσης με σωστή οργάνωση!

successΌπως έχουμε τονίσει και σε προηγούμενο post, είναι πολύ σημαντικό για έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να καταφέρνει να προσαρμόζεται στο συνεχώς εξελισσόμενο ασφαλιστικό περιβάλλον και μάλιστα σήμερα, εν μέσω κρίσης, να επιδιώκει να στρέψει τη κατάσταση υπέρ του.

Εδώ είναι μερικά χρήσιμα tips με τα οποία θα μπορούσε ένας ασφαλιστικός σύμβουλος να πετύχει, μέσα από τη σωστή οργάνωση.

    • Προσδιορισμός του πελάτη. Καθορίστε ακριβώς το προφίλ του ασφαλιζόμενου που θέλετε, ορίστε ποια πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά του και κινηθείτε  σε αυτά τα πλαίσια. Οι καλοί πελάτες θα σας κάνουν και καλούς ασφαλιστές.  Θα πρέπει να διατηρήσετε το συγκεκριμένο προφίλ, λ.χ. αν κάποιος πελάτης δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που έχετε θέσει απορρίψτε τον, θα δείτε ότι μακροπρόθεσμα αυτό θα έχει μόνο θετικά αποτελέσματα. Δεν εννοούμε φυσικά να κυνηγάτε ασφαλιζόμενους που αποφέρουν υψηλό κέρδος, αλλά κυρίως συνεπής και αξιόπιστους πελαυτομάτες.

 

    • Χρησιμοποιείστε τον υπολογιστή σας. Η σωστή οργάνωση είναι πολύ σημαντικό κομμάτι για την επιτυχία ενός ασφαλιστή, αφού έτσι εξοικονομείτε χρόνο για να ασχολείστε με τους ασφαλιζόμενους. Αξιοποιήστε όλες τις δυνατότητες που σας προσφέρονται μέσα από τον υπολογιστή σας, όπως είναι η τήρηση ενός πλήρους και ενημερωμένου αρχείου με δυνατότητα για αυτοματοποιημενες διαδικασίες. Καλό θα ήταν να δειτε και υπηρεσίες για καλύτερη οργάνωση τόσο του προσωπικού όσο και του επαγγελματικού σας χρόνου.

 

    • Μην ξεχνάτε τους πελάτες σας. Είναι σημαντικό για τον ασφαλιζόμενο να μην αισθάνεται ότι τον θυμάστε μόνο όταν πρόκειται να ανανεώσει ασφαλιστικό συμβόλαιο, αλλά να δίνετε το παρόν σε κάθε ευκαιρία. Μια στρατηγική διαχείρισης πελατειακών σχέσεων θα μπορούσε να σας βοηθήσει ως προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, θα μπορούσατε να δημιουργείτε αξία για την εργασία σας, κάτι που επιτυγχάνεται πιο εύκολα μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπου δηλώνετε το παρόν και δείχνετε ότι είστε ενεργός και ενήμερωμένος για τις εξελίξεις στον αφαλιστικό κλάδο.

 

    • Κάντε έναν απολογισμό. Δείτε ποιες είναι οι αδυναμίες και ποια τα δυνατά σας σημεία, ώστε να βελτιωθείτε και να εξελιχθείτε αντίστοιχα. Ερευνήστε πιθανές ευκαιρίες ή απειλές που μπορεί να προέρχονται από το εξωτερικό περιβάλλον σας και προσπαθήστε ή να εκμεταλλευθείτε τις ευκαιρίες ή να αντιμετωπίσετε τις απειλές. Σε κάθε περίπτωση θα είναι καλό να έχετε γνώση του περιβάλλοντός σας για να μπορείτε να στρεφετε την κατάσταση υπέρ σας.

 

  • Συνεχής βελτίωση. Αφού έχετε ορίσει τους στόχους σας και έχετε προσδιορίσει το περιβάλλον σας, θα πρέπει να μη μένετε στάσιμοι. Χρησιμοποιήστε όλα τα δεδομένα και την εμπειρία σας για να βελτιώνεστε συνεχώς και να εξελίσσεστε. Φροντίστε να είστε ενήμεροι για όλες τις αλλαγές που συμβαίνουν στην ασφαλιστική αγορά και ηγηθείτε στον κλάδο σας.

Με σωστή οργάνωση σταδιακά θα επιτύγχάνετε να κερδίζετε σταθερούς και ικανοποιημένους πελάτες, οι οποίοι θα είναι και η ζωντανή διαφήμιση για εσάς. Μέσα από τη δουλειά σας θα κατορθώσετε να κάνετε τους ασφαλιζόμενους σε εσάς προωθητές της δουλειάς σας. Οι ικανοποιημένοι ασφαλιζόμενοι θα σας φέρνουν συνεχώς νέους πελάτες.

Με το Insurance Manager μπορείτε να έχετε ένα εργαλείο διαχείρισης ασφαλιστικού πρακτορείου με μία πληθώρα λειτουργιών για τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου σας.

Περιηγειθείτε στο blog μας για περισσότερα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × 1 =