Νεα ασφαλιστικά δεδομένα-3 Στάδια για ενημέρωση του πελάτη σας!

informΠολλές είναι οι αλλαγές που γίνονται το τελευταίο διάστημα στον ασφαλιστικό κλάδο και επηρεάζουν ασφαλιστικές, ασφαλιστές και ασφαλιζόμενους.

 

Ειδικά στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, όπου η ασφάλιση είναι υποχρεωτική και μας αφορά σχεδόν όλους, η προείσπραξη είναι ένα μέτρο που θα φέρει πολλές και ποικίλες αντιδράσεις, άλλοι θα ικανοποιηθούν, κάποιοι θα δυσανασχετήσουν και κάποιοι θα διαμαρτυρηθούν.

 

Το ερώτημα όμως είναι τι πρέπει εσείς, ως ασφαλιστής, να κάνετε απέναντι στον ασφαλιζόμενο. Εδώ είναι τα 3 επίπεδα πάνω στα οποία θα πρέπει να κινηθείτε για να γίνει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα η μετάβαση.
 
 

Ενημέρωση

Οι πελάτες σας πρέπει να ενημερωθούν το συντομότερο δυνατόν για τη νέα κατάσταση ακόμα κι αν δεν πρόκειται το ασφαλιστικό τους συμβόλαιο να λήξει άμεσα. Ναι μεν είναι ένα θέμα που όλοι λίγο πολύ έχουμε διαβάσει ή ακούσει γι αυτό, αλλά έχει πολύ μεγαλύτερη αξία η ενημέρωση που θα έρθει από τον ασφαλιστή μας!

 

Μπορεί να είναι μία απλή δημοσίευση στη σελίδα σας στο facebook, ένα post στο blog σας αν διαθέτετε, αλλά ο καλύτερος τρόπος είναι μία ενημέρωση αποκλειστικά για τους πελάτες σας!

 

Μπορείτε να το κάνετε στέλνοντας ένα SMS, στο οποίο θα εξηγείτε ότι η νομοθεσία άλλαξε και η προείσπραξη γίνεται υποχρεωτική, γι αυτό και ενημερώνετε τους ασφαλιζομένους σας για να είναι προετοιμασμένοι.

 
 


Εξήγηση

explain Μετά την ενημέρωση και σε κάθε περίπτωση θα σας ρωτήσουν γιατί. Κάθε αλλαγή φαίνεται δυσάρεστη στην αρχή, ακόμα κι αν είναι για το καλύτερο. Εδώ είναι που θα πρέπει να τονίσετε τα θετικά της νέας κατάστασης και να επιδείξετε με παραδείγματα ποια θα είναι τα οφέλη για τον ασφαλιζόμενο. Θα πρέπει να επισημάνετε ότι είναι ο βέλτιστος τρόπος για να αποφεύγονται απάτες και από την πλευρά των ασφαλιζόμενων αλλά και των ασφαλιστών. Παραλαμβάνοντας ο ασφαλιζόμενος το ασφαλιστικό συμβόλαιό του θα είναι σίγουρος ότι καλύπτεται ασφαλιστικά. Άλλωστε δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουμε ακούσει για απάτες με ασφαλιστήρια

 
 
 

Διαχείριση

manageΗ απαίτηση άμεσης εξόφλησης είναι κάτι που δεν θα αρέσει στους καταναλωτές και σε τόσο δύσκολες οικονομικές συνθήκες ίσως φανεί άδικο και παράλογο μέτρο. Σίγουρα θα είναι πολλοί αυτοί που θα δεχθούν το μέτρο, έστω κι αν δυσανασχετήσουν, αλλά θα υπάρξουν και μερικοί που θα αντιδράσουν περισσότερο.

 

Η διαχείριση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και οι όποιες αντιδράσεις των ασφαλιζόμενων γίνονται  «πρόβλημα» του ασφαλιστή. Ο ασφαλιστής είναι αυτός που θα ακούσει τα παράπονα και θα πρέπει να τα διαχειριστεί. Πρέπει λοιπόν να είστε προετοιμασμένος όχι μόνο για να εξηγείτε τη νέα κατάσταση αλλά και για να διαχειριστείτε τις όποιες αντιδράσεις. Το βασικότερο είναι να διαθέτετε υπομονή  και να προσπαθήσετε με ψυχραιμία να αντιμετωπίσετε κάθε ασφαλιζόμενο που θα αντιδράσει υπερβολικά. Λίγη διπλωματία με ευγένεια είναι ο καλύτερος συνδυασμός για να τα καταφέρετε.

 
 

Τελικά η νέα κατάσταση θα είναι καλύτερη ή όχι;

 
Η απάντηση δεν μπορεί να είναι απόλυτη. Υπάρχουν ασφαλιζόμενοι που είναι συνεπείς και θα πληρώσουν όταν πρέπει, υπάρχουν και ασφαλιζόμενοι που θα ψάξουν τρόπο να βρουν παραθυράκι για να το αποφύγουν. Σε μια εποχή όπου είναι δύσκολο για τον καταναλωτή να ανταπεξέλθει σε τόσες υποχρεώσεις μπορεί να φαίνεται περίεργο να γίνεται υποχρεωτική η προείσπραξη ασφαλίστρων. Από την άλλη, δεν είναι παράλογο να εξοφλείται το ασφαλιστήριο με την παραλαβή του για να αποφεύγονται και οι απάτες, οι οποίες είναι συχνό φαινόμενο και από την πλευρά των ασφαλιστών αλλά και των ασφαλιζόμενων.

 

Περιηγηθείτε στο blog  μας για περισσότερα!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × one =